Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТаран, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorTaran, Oksana-
dc.contributor.authorПавлюк, Ю. В.-
dc.contributor.authorPavliuk, Yurii-
dc.date.accessioned2025-03-04T09:51:14Z-
dc.date.available2025-03-04T09:51:14Z-
dc.date.issued2025-02-
dc.identifierhttps://economic-prostir.com.ua/article/198-strategichne-planuvannya-konkurentospromozhnosti-pidpryyemstv-v-umovah-nevyznachenosti/-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/EP.198.123-129-
dc.identifier.citationТаран О. М. Стратегічне планування конкурентоспроможності підприємств в умовах невизначеності / О. М. Таран, Ю. В. Павлюк // Економічний простір. – 2025. – № 198. – С. 123-129uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14859-
dc.description.abstractUK: Проблематика стратегічного планування розвитку конкурентоспроможності українських підприємств в умовах воєнного стану визначається як одна з базових умов збереження системи національної економіки. Відповідно до специфіки воєнного часу, дослідження умов формування конкурентоспроможності стає важливим вектором економічних досліджень. Стаття призначена саме завданням здійснення процесів стратегічного планування для забезпечення конкурентоспроможності українських підприємств в умовах повномасштабної війни. Доведено, що формування конкурентоспроможності бізнесу для українських підприємців спирається на орієнтування не лише на економічні зміни в ринку, але й на ризики воєнного часу, а також виконувати забезпечення не лише бізнесових, але й суспільних завдань в їх функціонуванні. Особливу увагу приділено дослідженню фактичного стану діяльності національних підприємств та основним способам виживання та забезпечення їх конкурентоздатності. Визначено головні напрямки стратегічного планування для діяльності внутрішнього та зовнішнього середовища підприємств в умовах невизначеності та оцінено можливості з реалізації стратегічних векторів планування економічної діяльності воєнного часу.uk_UA
dc.description.abstractEN: The issue of strategic planning for the development of the competitiveness of Ukrainian enterprises in martial law is defined as one of the main conditions for preserving the national economic system. In accordance with the specifics of wartime, an important vector of economic research is the study of the conditions for the formation of competitiveness. The article is intended specifically to solve the tasks of implementing strategic planning processes to ensure the competitiveness of Ukrainian enterprises in conditions of full-scale war. It is proven that the formation of business competitiveness for Ukrainian entrepreneurs is based on an orientation not only to economic changes in the market environment, but also to the risks of wartime and to ensuring not only business, but also social tasks in their functioning. Special attention is paid to the study of the real state of national enterprises and the main ways of survival and ensuring their competitiveness. Most entrepreneurs who continue to work in the country have already adapted to the conditions of war and accepted its risks. Most entrepreneurs consider it possible to maintain the existing scale of business for 2024, provided that there are no possible critical changes. Indicators of general economic sentiment for 2024, unlike 2022, have a slight but positive overall dynamics, although industry business confidence indices remain negative, as does general consumer sentiment. The military situation in 2024 remains the main factor of uncertainty in the development of the competitiveness of Ukrainian companies. However, the decline is characteristic of most sectors of the economy. Large companies, having a larger resource reserve, are in a somewhat better condition than medium-sized and small ones. The main directions of strategic planning of activities are determined for the internal and external environment of enterprises in conditions of uncertainty. The main areas of further ensuring competitiveness for enterprises of the Ukrainian economy during the war are: diversification of activities, cost optimisation, investment in innovations, rational allocation of resources and close cooperation with the state and international partners. The possibilities of implementing strategic vectors of planning economic activity in wartime are determined.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.subjectневизначеністьuk_UA
dc.subjectдиверсифікаціяuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectневизначеністьuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.subjectстрахуванняuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectentrepreneurshipuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectdiversificationuk_UA
dc.subjectuncertaintyuk_UA
dc.subjectstrategic planninguk_UA
dc.subjectinsuranceuk_UA
dc.subjectuncertaintyuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectrisksuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.titleСтратегічне планування конкурентоспроможності підприємств в умовах невизначеностіuk_UA
dc.title.alternativeStrategic planning of competitiveness of enterprises in conditions of uncertaintyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 198

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Taran.pdf295,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.