Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбась, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorHorbas, Iryna-
dc.contributor.authorКостовецька, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorKostovetska, Alla-
dc.date.accessioned2025-03-05T10:31:43Z-
dc.date.available2025-03-05T10:31:43Z-
dc.date.issued2025-02-
dc.identifierhttps://economic-prostir.com.ua/article/198-formuvannya-efektyvnoyi-kultury-komunikaczij-u-soczialnyh-merezhah/-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/EP.198.168-173-
dc.identifier.citationГорбась І. М. Формування ефективної культури комунікацій у соціальних мережах / І. М. Горбась, А. О. Костовецька // Економічний простір. – 2025. – № 198. – С. 168-173uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14867-
dc.description.abstractUK: Стаття досліджує місце і роль комунікаційної культури в системі управління сучасного підприємства. На основі аналізу наукових джерел та практичних кейсів, авторами досліджено вплив організаційної культури, соціальних мереж та лідерства на внутрішню і зовнішню комунікаційну політику компаній. Зокрема, акцент зроблено на ролі довіри, прозорості та відкритості в створенні ефективної комунікаційної культури. Підкреслено, що ефективна комунікація є необхідною умовою для сталого розвитку організацій у контексті сучасних динамічних змін. Визначено ключові виклики (невідповідність вибору комунікаційних каналів, брак відкритості та довіри між співробітниками, інформаційне перевантаження і недосконалість зворотного зв’язку) та надано практичні рекомендації (розвиток комунікаційних навичок співробітників, використання диджитал-інструментів і технологій, створення сприятливого комунікаційного середовища) щодо вдосконалення комунікаційних процесів у організаціях в умовах цифрової трансформації.uk_UA
dc.description.abstractEN: The research explores the vital role of effective communication in modern organizations. It argues that a strong communication culture is essential for organizational success in today’s globalized and highly competitive business environment. The rapid evolution of social media and digital communication channels has significantly transformed traditional internal and external communications. While these digital tools provide unprecedented opportunities for interaction, they also pose challenges, such as maintaining consistency, transparency, and authenticity in the communication process. The study highlights the increasing importance of communication in cultivating a cohesive organizational culture, which in turn positively affects employee performance, innovation, and overall competitiveness. It examines the common challenges organizations face, including a lack of integrated communication strategies, low levels of trust among employees, and insufficient strategic vision for developing a robust communication culture. The primary objective of this study is to examine the significance of an effective communication culture in modern organizations and to illuminate its impact on employee productivity, innovation, and competitiveness. The research aims to: analyze existing approaches to developing a communication culture; identify key challenges and issues in online communication; provide practical recommendations for improving organizational communication culture. Organizational culture, defined as the shared values, beliefs, behaviors, and norms that characterize an organization, plays a crucial role in shaping communication patterns. A strong organizational culture fosters trust, collaboration, and innovation. Social media has revolutionized how organizations communicate both internally and externally, offering new opportunities for knowledge sharing, collaboration, and employee engagement. However, organizations must carefully select the appropriate tools and platforms that align with their specific needs and ensure that their communication efforts are in harmony with their overall business objectives.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectcommunication strategyuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.subjectdigital transformationuk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectleadershipuk_UA
dc.titleФормування ефективної культури комунікацій у соціальних мережахuk_UA
dc.title.alternativeForming an effective communication culture in social networksuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 198

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horbas.pdf271,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.