Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14891
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтонова, Олександра-
dc.contributor.otherСвічкар, Наталія Михайлівна (керівник)-
dc.date.accessioned2025-03-11T06:59:28Z-
dc.date.available2025-03-11T06:59:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАнтонова О. Маркетинг в електронній комерції: ключові аспекти та особливості : магіст. робота : 075 Маркетинг / Олександра Антонова ; керівник Н. М. Свічкар. – Дніпро, 2024. – 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14891-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectінтернет магазинuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectаналітикаuk_UA
dc.subjectновітні технологіїuk_UA
dc.titleМаркетинг в електронній комерції: ключові аспекти та особливостіuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Antonova. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
5,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Antonova.docx
  Restricted Access
6,65 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.