Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14970
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васильєв, Д. О. | - |
dc.contributor.author | Цекут, А. К. | - |
dc.contributor.author | Колеснікова, Тетяна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-21T09:51:27Z | - |
dc.date.available | 2025-03-21T09:51:27Z | - |
dc.date.issued | 2024-04-25 | - |
dc.identifier.citation | Васильєв Д. О. Аналіз методів регулювання робочого об’єму автомобільних Бензинових двигунів внутрішнього згоряння з позиції покращення паливної економічності та виявлення перспективної конструкції двигуна для реалізації найбільш економічного методу / Д. О. Васильєв, А. К. Цекут, Т. М. Колеснікова // Матеріали V науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, (25−26 квітня 2024, Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – С. 246-248 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14970 | - |
dc.description.abstract | UK: Двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ), що застосовуються на автомобільному транспорті працюють у постійно змінюваних навантажувальних режимах. При цьому більшість часу займають режими малих навантажень та холостого ходу. При цьому, номінальна потужність двигуна використовується лише частково. Як відомо з теорії ДВЗ, ефективна потужність двигуна крім ефективного середнього тиску, тактності, частоти обертання, залежить також і від робочого об’єму двигуна. Тобто, за інших рівних умов, доцільно було б мати для кожного навантажувального режиму двигун з певним робочим об’ємом. Іншими словами, при зниженні навантаження робочий об’єм повинен зменшуватись і навпаки. Очевидно, що при такій постановці питання необхідність в дроселюванні суміші на впуску, тобто кількісного регулювання потужності в бензинових двигунах, відпадає. Тобто відпадає і вирішення питання погіршення показників ДВЗ на часткових режимах через зменшення кута відкриття дросельної заслінки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Придніпровська державна академія будівництва та архітектури | uk_UA |
dc.subject | двигуни внутрішнього згоряння | uk_UA |
dc.subject | потужність двигуна | uk_UA |
dc.title | Аналіз методів регулювання робочого об’єму автомобільних Бензинових двигунів внутрішнього згоряння з позиції покращення паливної економічності та виявлення перспективної конструкції двигуна для реалізації найбільш економічного методу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Васильєв.pdf | 347,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.