Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14970
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєв, Д. О.-
dc.contributor.authorЦекут, А. К.-
dc.contributor.authorКолеснікова, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-03-21T09:51:27Z-
dc.date.available2025-03-21T09:51:27Z-
dc.date.issued2024-04-25-
dc.identifier.citationВасильєв Д. О. Аналіз методів регулювання робочого об’єму автомобільних Бензинових двигунів внутрішнього згоряння з позиції покращення паливної економічності та виявлення перспективної конструкції двигуна для реалізації найбільш економічного методу / Д. О. Васильєв, А. К. Цекут, Т. М. Колеснікова // Матеріали V науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, (25−26 квітня 2024, Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – С. 246-248uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14970-
dc.description.abstractUK: Двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ), що застосовуються на автомобільному транспорті працюють у постійно змінюваних навантажувальних режимах. При цьому більшість часу займають режими малих навантажень та холостого ходу. При цьому, номінальна потужність двигуна використовується лише частково. Як відомо з теорії ДВЗ, ефективна потужність двигуна крім ефективного середнього тиску, тактності, частоти обертання, залежить також і від робочого об’єму двигуна. Тобто, за інших рівних умов, доцільно було б мати для кожного навантажувального режиму двигун з певним робочим об’ємом. Іншими словами, при зниженні навантаження робочий об’єм повинен зменшуватись і навпаки. Очевидно, що при такій постановці питання необхідність в дроселюванні суміші на впуску, тобто кількісного регулювання потужності в бензинових двигунах, відпадає. Тобто відпадає і вирішення питання погіршення показників ДВЗ на часткових режимах через зменшення кута відкриття дросельної заслінки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectдвигуни внутрішнього згорянняuk_UA
dc.subjectпотужність двигунаuk_UA
dc.titleАналіз методів регулювання робочого об’єму автомобільних Бензинових двигунів внутрішнього згоряння з позиції покращення паливної економічності та виявлення перспективної конструкції двигуна для реалізації найбільш економічного методуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васильєв.pdf347,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.