Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапленко, Д. Д.-
dc.contributor.authorХарченко, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-03-26T10:44:58Z-
dc.date.available2025-03-26T10:44:58Z-
dc.date.issued2024-04-25-
dc.identifier.citationКапленко Д. Д. Актуальність формування реабілітаційного середовища для корекції психоемоційних розладів у дітей / Д. Д. Капленко, К. С. Харченко // Матеріали V науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, (25−26 квітня 2024, Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – С. 274-276uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14998-
dc.description.abstractUK: За даними ВООЗ, протягом останніх років спостерігається значне зростання кількості психоемоційних розладів у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в усьому світі. За різними оцінками, від 5 до 20 % дітей цієї вікової групи мають ті чи інші психоемоційні проблеми. Виникнення психоемоційних розладів у дітей зумовлене комплексом факторів, що мають: біологічну (спадкова схильність, особливості нервової системи, пренатальні та перинатальні фактори), психологічну (несприятливий сімейний клімат, деструктивні стилі виховання, емоційні депривації, травматичні події) або соціальну (шкільні труднощі, булінг, несприятливі умови життя, вплив ЗМІ та Інтернету) природу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectпсихоемоційні розладиuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectреабілітаціяuk_UA
dc.titleАктуальність формування реабілітаційного середовища для корекції психоемоційних розладів у дітейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Капленко.pdf321,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.