Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15029
Title: Особливості суспільного запиту у соціальних плакатах під час війни в Україні
Authors: Маркова, Г. Д.
Полюшкін, Сергій Сергійович
Keywords: соціальний плакат
соціальна реклама
інформаційна війна
Issue Date: 25-Apr-2024
Publisher: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Маркова Г. Д. Особливості суспільного запиту у соціальних плакатах під час війни в Україні / Г. Д. Маркова, С. С. Полюшкін // Матеріали V науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, (25−26 квітня 2024, Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – С. 58-59
Abstract: UK: Ще з часів Першої та Другої світових війн найефективнішим засобом пропаганди залишаєтся соціальний плакат, що став основою соціальної реклами патріотичного спрямування. Він є одним з найпростіших засобів надання інформації та для того, щоб виконувати свої функції, як і інші медіа, повинен мати свої принципи та елементи, яку привертають увагу споживача.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15029
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркова.pdf360,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.