Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаркова, Г. Д.-
dc.contributor.authorПолюшкін, Сергій Сергійович-
dc.date.accessioned2025-03-31T09:26:44Z-
dc.date.available2025-03-31T09:26:44Z-
dc.date.issued2024-04-25-
dc.identifier.citationМаркова Г. Д. Особливості суспільного запиту у соціальних плакатах під час війни в Україні / Г. Д. Маркова, С. С. Полюшкін // Матеріали V науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, (25−26 квітня 2024, Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – С. 58-59uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15029-
dc.description.abstractUK: Ще з часів Першої та Другої світових війн найефективнішим засобом пропаганди залишаєтся соціальний плакат, що став основою соціальної реклами патріотичного спрямування. Він є одним з найпростіших засобів надання інформації та для того, щоб виконувати свої функції, як і інші медіа, повинен мати свої принципи та елементи, яку привертають увагу споживача.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectсоціальний плакатuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.subjectінформаційна війнаuk_UA
dc.titleОсобливості суспільного запиту у соціальних плакатах під час війни в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркова.pdf360,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.