Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15055
Title: Вплив колористичного рішення на емоційне сприйняття соціального плакату
Authors: Рустамова, А.
Малиновська, Тетяна Сергіївна
Keywords: соціальний плакат
дизайн
колір
Issue Date: 25-Apr-2024
Publisher: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Рустамова А. Вплив колористичного рішення на емоційне сприйняття соціального плакату / А. Рустамова, Т. С. Малиновська // Матеріали V науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, (25−26 квітня 2024, Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – С. 74-75
Abstract: UK: Одним з найбільш ефективних способів діагностики і корекції соціальних проблем є використання соціальної реклами, в тому числі соціального плакату, де метою є привернення уваги до соціальної проблеми. Психологія кольору реклами допомагає досягти потрібного ефекту і зацікавити аудиторію. Точно вибрана колірна гама в дизайні соціального плакату може бути дуже ефективним інструментом для донесення необхідного соціального меседжу.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15055
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рустамова.pdf346,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.