Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРустамова, А.-
dc.contributor.authorМалиновська, Тетяна Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-04-03T08:35:08Z-
dc.date.available2025-04-03T08:35:08Z-
dc.date.issued2024-04-25-
dc.identifier.citationРустамова А. Вплив колористичного рішення на емоційне сприйняття соціального плакату / А. Рустамова, Т. С. Малиновська // Матеріали V науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, (25−26 квітня 2024, Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – С. 74-75uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15055-
dc.description.abstractUK: Одним з найбільш ефективних способів діагностики і корекції соціальних проблем є використання соціальної реклами, в тому числі соціального плакату, де метою є привернення уваги до соціальної проблеми. Психологія кольору реклами допомагає досягти потрібного ефекту і зацікавити аудиторію. Точно вибрана колірна гама в дизайні соціального плакату може бути дуже ефективним інструментом для донесення необхідного соціального меседжу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectсоціальний плакатuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectколірuk_UA
dc.titleВплив колористичного рішення на емоційне сприйняття соціального плакатуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рустамова.pdf346,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.