Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАровіна, Марина Павлівна-
dc.contributor.authorArovina, Maryna-
dc.contributor.authorСугоняк, Володимир Павлович-
dc.contributor.authorSuhoniak, Volodymyr-
dc.date.accessioned2025-04-07T08:15:18Z-
dc.date.available2025-04-07T08:15:18Z-
dc.date.issued2025-03-
dc.identifierhttps://economic-prostir.com.ua/article/199-vybir-modeli-upravlinnya-zapasamy-dlya-vyrobnycztva-dorozhnogo-pokryttya/-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/EP.199.3-9-
dc.identifier.citationАровіна М. П. Вибір моделі управління запасами для виробництва дорожнього покриття / М. П. Аровіна, В. П. Сугоняк // Економічний простір. – 2025. – № 199. – С. 3-9uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15075-
dc.description.abstractUK: Робота присвячена обґрунтуванню вибору моделі управління запасами для прийняття ефективних рішень в процесі виробництва дорожніх покриттів. На підставі огляду наукових праць зроблено порівняння поширених моделей, визначено переваги та недоліки. Основні фактори, які було враховано: рецептура виробництва, умови зберігання сировини, попит на готову продукцію. Зроблено АВС-аналіз основних компонентів рецептури дорожнього покриття. Проведено розрахунки за моделлю економічно оптимальної кількості (EOQ) за двома сценаріями: річний та сезонний цикли попиту. Результати показали, що використання моделі актуально для компонентів категорій В і С, і недоцільно для компоненту категорії А. Для неї більш актуальним є підхід «Точно в строк». Визначено, що ефективність управління запасами у виробництві дорожніх покриттів максимізується за допомогою комбінованого підходу. Доведено необхідність інтеграції декількох моделей для покращення процесу прийняття рішень щодо запасів у сфері виробництва дорожнього покриття.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article is devoted to substantiating the choice of inventory management models for making effective decisions in the process of road pavement production. Based on a review of scientific papers, the advantages and disadvantages of common models are identified. The main factors, such as production recipe, storage conditions of raw materials, and demand for finished products, are considered. The peculiarities of their influence on inventory management in the field of road pavement production are determined, provided that there is no shortage of raw materials. A comparison of common deterministic inventory management models is carried out: ABC-analysis, Economic Optimal Quantity, Minimum-maximum, Just in Time, and others. The ABC analysis of the main components of the road pavement formulation is carried out. The ABC classification based on financial impact allowed us to identify the component of priority inventory control by concluding long-term contracts with suppliers and managing inventory on the Just in Time principle. The Economic Optimal Quantity model was used to perform calculations under two scenarios: a 12-month constant demand cycle and an 8-month seasonal demand cycle. The results of the study showed that the optimal cycle duration for components of categories B and C remains unchanged at 7 months, while the cycle for component A doubles in the seasonal scenario. This model makes long-term storage of the category A component impractical. Studies have confirmed that the Just in Time approach is more relevant for component A in the production of road pavement to minimise excess storage costs and maintain quality. It is determined that a combined approach maximises the efficiency of inventory management in producing road surfaces. ABC analysis identifies the key cost factor that requires Just in Time management to reduce storage costs. The Economic Optimal Quantity model is applied to components B and C, ensuring optimal ordering while maintaining operational efficiency. The study highlights the need to integrate multiple models to improve inventory decision-making in a dynamic manufacturing environment.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectвиробництво дорожнього покриттяuk_UA
dc.subjectуправлінське рішенняuk_UA
dc.subjectумови зберіганняuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectзапасиuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectroad surface productionuk_UA
dc.subjectmanagement decisionuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectstorage conditionsuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectstocksuk_UA
dc.titleВибір моделі управління запасами для виробництва дорожнього покриттяuk_UA
dc.title.alternativeSelection of an inventory management model for road pavement productionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 199

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Arovina.pdf361,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.