Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВенгерова, Олена Василівна-
dc.contributor.authorVenherova, Olena-
dc.date.accessioned2025-04-07T09:07:48Z-
dc.date.available2025-04-07T09:07:48Z-
dc.date.issued2025-03-
dc.identifierhttps://economic-prostir.com.ua/article/199-marketyngove-doslidzhennya-rynku-olijnyh-kultur-vyklyky-ta-perspektyvy/-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/EP.199.15-19-
dc.identifier.citationВенгерова О. В. Маркетингове дослідження ринку олійних культур: виклики та перспективи / О. В Венгерова // Економічний простір. – 2025. – № 199. – С. 15-19uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15077-
dc.description.abstractUK: У статті визначено сучасні виклики, з якими зустрічаються агровиробники олійних культур та окреслено перспективи розвитку ринку олійних культур в сучасних умовах господарювання. Автором статті проаналізовано сучасний стан ринку олійних культур, встановлено основні тенденції розвитку цього ринку. Встановлено, що незважаючи на складні умови, зокрема військові ризики, логістичні труднощі та коливання світових цін, аграрний сектор демонструє адаптивність і зростання врожайності. Визначено, що внутрішній попит на олію залишається стабільно високим, що стимулює розвиток виробництва та переробки. Акцентовано увагу на тому, що вітчизняні агровиробники активно шукають нові можливості для розвитку і збільшення прибутковості своєї діяльності. Підкреслено, що майбутнє ринку олійних культур буде залежати від геополітичної ситуації, інтеграції з ЄС та інвестицій у модернізацію галузі. Результати дослідження мають бути враховані агровиробниками олійних культур при розробці ефективних маркетингових стратегій для забезпечення стійкого зростання галузі.uk_UA
dc.description.abstractEN: The relevance of the article lies in the fact that during 2023-2024, oilseed production in Ukraine remained stable, which ensured not only full coverage of domestic demand but also made it possible to significantly expand export supplies. Sunflower continues to play a key role in the structure of oilseeds, covering about 80% of the total production. At the same time, there is a tendency to diversify crops, which is manifested in the growing share of rapeseed and soybeans, making the agricultural sector more resilient to market fluctuations. The purpose of the article is to identify the challenges and prospects for the development of the oilseeds market in the current economic environment. The article uses the following research methods: statistical, descriptive, comparative, and graphical. The article identifies the current challenges faced by oilseed producers and outlines the prospects for the development of the oilseed market in the current economic environment. The author analyzes the current state of the oilseeds market and identifies the main trends in the development of this market. It is established that despite the difficult conditions, in particular, military risks, logistical difficulties and fluctuations in world prices, the agricultural sector demonstrates adaptability and yield growth. It is determined that domestic demand for oil remains consistently high, which stimulates the development of production and processing. It is emphasized that domestic agricultural producers are actively looking for new opportunities to develop and increase the profitability of their activities. It is emphasized that the future of the oilseeds market will depend on the geopolitical situation, integration with the EU and investments in the modernization of the industry. The results of the study should be taken into account by oilseed producers when developing effective marketing strategies to ensure sustainable growth of the industry. The challenges faced by agricultural producers of oil and fat products today, identified in the article, should be used in the development of marketing strategies in the process of building a SWOT analysis matrix of an enterprise. The established prospects for the development of the oilseeds market should be considered in the same SWOT analysis matrix as opportunities.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectринок олійних культурuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectнішеві культуриuk_UA
dc.subjectагровиробникиuk_UA
dc.subjectолійно-жирова продукціяuk_UA
dc.subjectолійні культуриuk_UA
dc.subjectoil and fat productsuk_UA
dc.subjectagricultural producersuk_UA
dc.subjectoilseeds marketuk_UA
dc.subjectmarket researchuk_UA
dc.subjectniche cropsuk_UA
dc.subjectoilseedsuk_UA
dc.titleМаркетингове дослідження ринку олійних культур: виклики та перспективиuk_UA
dc.title.alternativeMarket research of the oilseeds market: challenges and prospectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 199

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Venherova.pdf401,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.