Please use this identifier to cite or link to this item:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15101
Title: | «Поєднати несумісне»: як реалізувати принципи «Open Space» та безпеки в архітектурній концепції сучасної школи |
Authors: | Янчук, С. В. Ковальчук, Олександр Петрович |
Keywords: | «Open Space» безпека школа |
Issue Date: | 25-Apr-2024 |
Publisher: | Придніпровська державна академія будівництва та архітектури |
Citation: | Янчук С. В. «Поєднати несумісне»: як реалізувати принципи «Open Space» та безпеки в архітектурній концепції сучасної школи / С. В. Янчук, О. П. Ковальчук // Матеріали V науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, (25−26 квітня 2024, Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – С. 104-106 |
Abstract: | UK: «Open Space» – невід'ємний архітектурно-просторовий та навчально-педагогічний компонент сучасної школи та школи майбутнього. Безпека – одна з основних вимог до функціонування школи у реаліях сучасності. «Open Space» (англ. відкритій простір) за визначенням - великий відкритий простір без внутрішніх стін та перегородок, вільне та прозоре середовище для співпраці, навчання, спілкування, творчості та відкритості. Безпека зазвичай асоціюється з обмеженим, закритим, захищеним простором. З одного боку, «Open Space» сприяє інтеракції між учнями та педагогами, може підвищити якість навчання та створити комфортні умови для розвитку дітей. З іншого боку, безпека учнів та персоналу є пріоритетом у будь-якому шкільному середовищі. Необхідно забезпечити заходи безпеки, які враховують реальні та потенційні загрози. Таким чином, є «конфлікт установок» між принципами «Open Space» та безпеки у школі. Поєднання цих принципів - складне завдання для архітекторів та дизайнерів. Отже, виклик полягає в тому, як збалансувати ці два протилежні аспекти - відкритість та безпеку - в архітектурній концепції сучасної школи. |
URI: | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15101 |
Appears in Collections: | Наукові статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.