Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15128
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Ганна Юріївна-
dc.contributor.authorTkachuk, Hanna-
dc.date.accessioned2025-04-11T09:47:31Z-
dc.date.available2025-04-11T09:47:31Z-
dc.date.issued2025-03-
dc.identifierhttps://economic-prostir.com.ua/article/199-upravlinnya-zminamy-v-marketyngovij-diyalnosti-promyslovyh-pidpryyemstv-ta-adaptacziyi-yih-biznes-modelej-do-vyklykiv-czyfrovizacziyi/-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/EP.199.122-127-
dc.identifier.citationТкачук Г. Ю. Управління змінами в маркетинговій діяльності промислових підприємств та адаптації їх бізнес-моделей до викликів цифровізації / Г. Ю. Ткачук // Економічний простір. – 2025. – № 199. – С. 122-127uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15128-
dc.description.abstractUK: Стаття присвячена дослідженню сучасних тенденцйї управління змінами в маркетинговій діяльності промислових підприємств, зумовлених процесами цифровізації та розвитку Індустрії 4.0. Авторрм проаналізовано виклики, пов’язані з адаптацією традиційних бізнес-моделей до швидко змінюваного конкурентного середовища, а також визначено ключові фактори успішної маркетингової стратегії для підприємств промислового сектору. Так, серед вагомих викликів, з якими стикнувся маркетинг промислових підприємств в період діджиталізації економічного простору віднесено: модернізація ІТ-інфраструктури, залучення висококваліфікованих спеціалістах, зміни у поведінці клієнтів, розвиток конкуренції на технологічному рівні, володіння навичками управління великими даними, що в свою чергу зумовило виникнення технологічних розривів, які потребують негайного управління ними в напрямку їх усунення або мінімізації. Основна увага приділена впливу Індустрії 4.0 на маркетингові бізнес-процеси. В статті наголошено на тому, що застосування сучасних цифрових технологій, таких як Big Data, штучний інтелект, CRM-системи та автоматизація бізнес-процесів, дозволяє підвищити ефективність маркетингових комунікацій, оптимізувати процеси прийняття рішень і покращити персоналізацію взаємодії з клієнтами. Розглянуто значення інтеграції IoT (Інтернету речей) та аналітики даних для підвищення точності прогнозування попиту та оперативного коригування маркетингових стратегій та кампаній. В статті доведено, що успішне управління змінами в маркетинговій діяльності промислових підприємств потребує стратегічного підходу, заснованого на впровадженні інноваційних технологій, підвищенні клієнтоорієнтованості та розвитку внутрішньої культури адаптації до змін. Це дозволяє підприємствам залишатися конкурентоспроможними в умовах динамічного ринку та цифрової економіки.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article is devoted to the study of modern trends in management of changes in the marketing activities of industrial enterprises, caused by the processes of digitalization and the development of Industry 4.0. The author analyzed the challenges associated with the adaptation of traditional business models to the rapidly changing competitive environment, and also identified the key factors of a successful marketing strategy for enterprises in the industrial sector. Among the significant challenges faced by the marketing of industrial enterprises during the period of digitalization of the economic space are: modernization of IT infrastructure, attraction of highly qualified specialists, changes in customer behavior, development of competition at the technological level, mastery of big data management skills, which in turn led to the emergence of technological gaps that require immediate management in order to eliminate them. The author emphasizes the need for a comprehensive approach to the transformation of marketing strategies, which includes not only technological, but also organizational aspects of changes. The main attention is paid to the impact of Industry 4.0 on marketing business processes. The article emphasizes that the use of modern digital technologies, such as Big Data, artificial intelligence, CRM systems and business process automation, allows you to increase the effectiveness of marketing communications, optimize decision-making processes and improve the personalization of interaction with customers. The importance of integrating IoT (Internet of Things) and data analytics for increasing the accuracy of demand forecasting and promptly adjusting marketing strategies and campaigns is considered. The article proves that successful change management in the marketing activities of industrial enterprises requires a strategic approach based on the implementation of innovative technologies, increasing customer focus and developing an internal culture of adaptation to change. This allows enterprises to remain competitive in a dynamic market and digital economy.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectзміниuk_UA
dc.subjectуправління змінамиuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетинг промислового підприємстваuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectІндустрія 4.0uk_UA
dc.subjectchangeuk_UA
dc.subjectchange managementuk_UA
dc.subjectindustrial enterprise marketinguk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectIndustry 4.0uk_UA
dc.titleУправління змінами в маркетинговій діяльності промислових підприємств та адаптації їх бізнес-моделей до викликів цифровізаціїuk_UA
dc.title.alternativeManagement of changes in marketing activities of industrial enterprises and adaptation of their business models to the challenges of digitalizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 199

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk.pdf295,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.