Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15137
Title: Стратегія маркетингу будівельної компанії: сучасні вимоги, фактори та інструменти
Authors: Кононенко, Дмитро
Фісуненко Павло Анатолійович (науковий керівник)
Keywords: маркетинг
управління підприємством
Issue Date: 27-Mar-2023
Publisher: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Кононенко Д. Стратегія маркетингу будівельної компанії: сучасні вимоги, фактори та інструменти / Д. Кононенко ; наук. керівник П. А. Фісуненко // Матеріали науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 695-697
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15137
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kononenko.pdf368,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.