Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15137
Назва: Стратегія маркетингу будівельної компанії: сучасні вимоги, фактори та інструменти
Автори: Кононенко, Дмитро
Фісуненко Павло Анатолійович (науковий керівник)
Ключові слова: маркетинг
управління підприємством
Дата публікації: 27-бер-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Кононенко Д. Стратегія маркетингу будівельної компанії: сучасні вимоги, фактори та інструменти / Д. Кононенко ; наук. керівник П. А. Фісуненко // Матеріали науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 695-697
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15137
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kononenko.pdf368,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.