Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКононенко, Дмитро-
dc.contributor.otherФісуненко Павло Анатолійович (науковий керівник)-
dc.date.accessioned2025-04-14T09:49:15Z-
dc.date.available2025-04-14T09:49:15Z-
dc.date.issued2023-03-27-28-
dc.identifier.citationКононенко Д. Стратегія маркетингу будівельної компанії: сучасні вимоги, фактори та інструменти / Д. Кононенко ; наук. керівник П. А. Фісуненко // Матеріали науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 695-697uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15137-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуправління підприємствомuk_UA
dc.titleСтратегія маркетингу будівельної компанії: сучасні вимоги, фактори та інструментиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kononenko.pdf368,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.