Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1516
Назва: Асистанс у страхуванні: сутність, сучасні особливості розвитку та функціонування
Інші назви: Асистанс в страховании: сущность, современные особенности развития и функционирования
Assistance in insurance: gist, modern features of development and functioning
Автори: Приступа, Людмила Анатоліївна
Приступа, Людмила Анатольевна
Prystupa, Liudmyla
Терещенко, О. С.
Терещенко, О. С.
Tereshchenko, O. S.
Ключові слова: асистанс
види асистансу
страховик
асистант
асистанські послуги
внутрішній асистанс
зовнішній асистанс
виды ассистанса
страховщик
ассистант
ассистанские услуги
внешний ассистанс
внутренний ассистанс
assistance
types of the assistance
insurer
assistance company
assistance services
internal assistance
external assistance
Дата публікації: сер-2016
Бібліографічний опис: Приступа Л. А. Асистанс у страхуванні: сутність, сучасні особливості розвитку та функціонування / Л. А. Приступа, О. С. Терещенко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 3. – С. 232-238.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розкрито сучасне розуміння сутності асистансу у страхуванні. Досліджено особливості розвитку та функціонування внутрішнього і зовнішнього асистансу. Виділено практичні переваги використання внутрішнього асистансу для вітчизняних страховиків. Описано якісні характеристики ключових асистентів, функціонуючих в Україні.
RU: В статье раскрыто современное понимание сущности ассистанса в страховании. Исследованы особенности развития и функционирования внутреннего и внешнего ассистанса. Выделены практические преимущества использования внутреннего ассистанса для отечественных страховщиков. Описаны качественные характеристики ключевых ассистантов, функционирующих в Украине.
EN: In article the modern understanding of the nature of assistance in insurance are revealed. The features of the development and functioning of the internal and external assistance services are investigated. Practical advantages of the using of domestic assistance services for the domestic insurers are identified. Key quality characteristics of the assistance company operating in Ukraine are described. Role of the using innovative information and communication technologies to improving the competitiveness of assistance services are reasoned.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1516
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/3_2016/47.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prystupa.pdf213,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.