Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15170
Назва: Айдентика як елемент маркетингового просування бренду
Автори: Манухін, Олексій
Пилипенко, Олександр Володимирович (науковий керівник)
Андрєєва Антоніна Валеріївна (науковий керівник)
Ключові слова: бренд
айдентика
бізнес-стратегія
Дата публікації: 27-бер-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Манухін О. Айдентика як елемент маркетингового просування бренду / О. Манухін ; наук. керівники: О. В. Пилипенко, А. В. Андрєєва // Матеріали науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 721-722
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15170
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Manukhin.pdf412,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.