Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМанухін, Олексій-
dc.contributor.otherПилипенко, Олександр Володимирович (науковий керівник)-
dc.contributor.otherАндрєєва Антоніна Валеріївна (науковий керівник)-
dc.date.accessioned2025-04-21T08:04:47Z-
dc.date.available2025-04-21T08:04:47Z-
dc.date.issued2023-03-27-
dc.identifier.citationМанухін О. Айдентика як елемент маркетингового просування бренду / О. Манухін ; наук. керівники: О. В. Пилипенко, А. В. Андрєєва // Матеріали науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 721-722uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15170-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectайдентикаuk_UA
dc.subjectбізнес-стратегіяuk_UA
dc.titleАйдентика як елемент маркетингового просування брендуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Manukhin.pdf412,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.