Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15265
Назва: Вибір каналів розподілу та збуту продукції в умовах повоєнної України
Автори: Захарченко, Володимир
Дятлова, Наталія Василівна (науковий керівник)
Ключові слова: маркетинг
система розподілу
Дата публікації: 27-бер-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Захарченко В. Вибір каналів розподілу та збуту продукції в умовах повоєнної України / В. Захарченко ; наук. керівник Н. В. Дятлова // Матеріали науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 680-682
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15265
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zakharchenko.pdf399 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.