Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15304
Назва: Sociocultural dimensions and their influence on creative economy activities
Автори: Chala, Veronica
Fomenko, Valerii
Shashkina, Nataliia
Ключові слова: sociocultural dimensions
creative economy
creative industries
European Union countries
international trade
cultural management
sustainable growth
Дата публікації: 20-гру-2024
Видавництво: ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Український державний університет науки і технологій
Бібліографічний опис: Chala V. Sociocultural dimensions and their influence on creative economy activities / V. Chala, V. Fomenko, N. Shashkina // Сучасні виклики для Європейського бізнесу: безпека, конкурентоспроможність, екологічність : зб. тез Всеукр. інтернет-конф., (20 грудня 2024). – Дніпро : УДУНТ, 2024. – С. 102-107
Короткий огляд (реферат): EN: The research explores the influence of sociocultural dimensions on the creative economy, focusing on the trade of creative goods and services in EU countries. Using Hofstede's model, it identifies key cultural traits—individualism, indulgence, low power distance, and uncertainty avoidance—that shape creative industry dynamics. The findings underscore the role of sociocultural factors in fostering innovation, trade adaptability, and cultural management strategies for sustainable growth in a globalized market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15304
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chala.pdf2,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.