Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрідін, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorHridin, Oleksandr-
dc.date.accessioned2025-05-13T11:07:52Z-
dc.date.available2025-05-13T11:07:52Z-
dc.date.issued2025-02-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/46_2025/7.pdf-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.46-5-
dc.identifier.citationГрідін О. В. Інтеграція соціальної відповідальності у систему операційного менеджменту: виклики, перспективи та стратегічне значення у сучасних умовах / О. В. Грідін // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2025. – № 1(46). – С. 33-41.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15345-
dc.description.abstractUK: Наукова стаття присвячена дослідженню проблеми інтеграції принципів соціальної відповідальності у систему операційного менеджменту. Встановлено, що соціальна відповідальність бізнесу в Україні, здебільшого, має епізодично несистемний характер і переважно спрямована на покращення корпоративної репутації без перетворення на довготривалу практику. Визначені притаманні для українських організацій риси соціально відповідального бізнесу. Встановлено, що організації які є соціально відповідальними здатні швидше адаптуватися до перманентних змін ринку, оскільки мають кращу репутацію та довіру з боку суспільства. Визначені й охарактеризовані ключові напрями та стратегічні орієнтири соціальної відповідальності бізнесу. Аргументовано доведено, що організації, які послідовно дотримуються принципів соціальної відповідальності в операційному менеджменті, отримують низку переваг, які забезпечують їхню конкурентоспроможність та довгострокову стійкість. Визначені основні методи оцінки ефективності соціальної відповідальності.uk_UA
dc.description.abstractEN: The scientific article is devoted to the study of the problem of the feasibility of integrating the principles of social responsibility into the operational management system in order to ensure a balance between economic efficiency, environmental sustainability and social obligations of business, as well as to promote long-term development and increase competitiveness. It has been established that the social responsibility of business in Ukraine, for the most part, has an episodic non-systemic nature and is mainly aimed at improving corporate reputation without transforming into a long-term practice, which significantly distinguishes it from the established approaches and practices adopted in developed countries of the world. The features of socially responsible business inherent in Ukrainian organizations have been determined. It has been argued that in current realities, the social responsibility of business is becoming an integral part of a successful development strategy, which includes measures aimed at supporting society, protecting the environment, ensuring decent working conditions and adhering to ethical norms. The statement that socially responsible organizations are able to adapt faster to permanent market changes, as they have a better reputation and trust from society, and investing in environmental technologies and social projects helps them avoid losses and additional costs in the future, is substantiated. The key areas and strategic guidelines of business social responsibility are identified and characterized. It is established that operational management encompasses planning, organization, control and improvement of business processes to achieve the strategic goals of the organization, and social responsibility, in turn, adds important ethical and environmental elements to their list. It is noted that organizations that consistently adhere to the principles of social responsibility in operational management receive a number of advantages that ensure their competitiveness and long-term sustainability. The main methods for assessing the effectiveness of social responsibility are identified, the application of which allows organizations not only to control their own efficiency, but also to increase the trust of consumers, investors and partners.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectсоціальні ініціативиuk_UA
dc.subjectсоціальні проєктиuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectопераційний менеджментuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectoperational managementuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.subjectsocial initiativesuk_UA
dc.subjectsocial projectsuk_UA
dc.subjectbusiness processesuk_UA
dc.titleІнтеграція соціальної відповідальності у систему операційного менеджменту: виклики, перспективи та стратегічне значення у сучасних умовахuk_UA
dc.title.alternativeIntegration of social responsibility into the operational management system: challenges, prospects and strategic importance in modern conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 1 (46)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hridin.pdf224,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.