Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1537
Назва: | Особливості та принципи розвитку науково-освітнього кластера |
Інші назви: | Особенности и принципы развития научно-образовательного кластера The theoretical basis for the study of spatial mobility of population in the context of human development |
Автори: | Дідківська, Олена Дмитрівна Дидковская, Елена Дмитриевна Didkivska, Olena |
Ключові слова: | науково-освітній кластер кластерний підхід структура науково-освітнього кластера кваліфікація студентів якість освіти научно-образовательный кластер кластерный подход структура научно-образовательного кластера квалификация студентов качество образования scientific and educational cluster cluster approach structure of scientific and educational cluster qualification of students quality of education |
Дата публікації: | гру-2016 |
Бібліографічний опис: | Дідківська О. Г. Особливості та принципи розвитку науково-освітнього кластера / О. Г. Дідківська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 243-249. |
Короткий огляд (реферат): | UK: У статті обґрунтовано створення та розвиток науково-освітніх кластерів на основі соціального партнерства між навчальними закладами, студентами, роботодавцями та громадськістю. Наведено визначення терміна «науково-освітній кластер» та погляди вчених. Розглянуто структуру найбільш відомого у світі Массачусетського науково-освітнього кластера США. Визначено основні принципи розвитку науково-освітнього кластера та переваги створення цих кластерів для всіх сторін партнерства. RU: В статье обоснованы создание и развитие научно-образовательных кластеров на основе социального партнерства между учебными заведениями, студентами, работодателями и общественностью. Приведены определения термина «научно-образовательный кластер» и взгляды ученых. Рассмотрена структура наиболее известного в мире Массачусетского научно-образовательного кластера США. Определены основные принципы развития научно-образовательного кластера и преимущества создания этих кластеров для всех сторон партнерства. EN: The article contains the creation and development of educational clusters based on social partnership between educational institutions, students, employers and the publi,c. This author grounds the definition of educational cluster and the deals with modern views of scientists. The structure of the world’s most famous Massachusetts Education Cluster of the United States. The basic principles of an educational cluster and the advantages of the creation of these clusters for all parties of the partnership are defined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1537 |
Інші ідентифікатори: | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/47.pdf |
Розташовується у зібраннях: | № 5 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Didkivska.pdf | 353,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.