Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1537
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДідківська, Олена Дмитрівна-
dc.contributor.authorДидковская, Елена Дмитриевна-
dc.contributor.authorDidkivska, Olena-
dc.date.accessioned2019-10-01T12:55:26Z-
dc.date.available2019-10-01T12:55:26Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/47.pdf-
dc.identifier.citationДідківська О. Г. Особливості та принципи розвитку науково-освітнього кластера / О. Г. Дідківська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 243-249.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1537-
dc.description.abstractUK: У статті обґрунтовано створення та розвиток науково-освітніх кластерів на основі соціального партнерства між навчальними закладами, студентами, роботодавцями та громадськістю. Наведено визначення терміна «науково-освітній кластер» та погляди вчених. Розглянуто структуру найбільш відомого у світі Массачусетського науково-освітнього кластера США. Визначено основні принципи розвитку науково-освітнього кластера та переваги створення цих кластерів для всіх сторін партнерства.en_US
dc.description.abstractRU: В статье обоснованы создание и развитие научно-образовательных кластеров на основе социального партнерства между учебными заведениями, студентами, работодателями и общественностью. Приведены определения термина «научно-образовательный кластер» и взгляды ученых. Рассмотрена структура наиболее известного в мире Массачусетского научно-образовательного кластера США. Определены основные принципы развития научно-образовательного кластера и преимущества создания этих кластеров для всех сторон партнерства.-
dc.description.abstractEN: The article contains the creation and development of educational clusters based on social partnership between educational institutions, students, employers and the publi,c. This author grounds the definition of educational cluster and the deals with modern views of scientists. The structure of the world’s most famous Massachusetts Education Cluster of the United States. The basic principles of an educational cluster and the advantages of the creation of these clusters for all parties of the partnership are defined.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectнауково-освітній кластерen_US
dc.subjectкластерний підхідen_US
dc.subjectструктура науково-освітнього кластераen_US
dc.subjectкваліфікація студентівen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.subjectнаучно-образовательный кластерen_US
dc.subjectкластерный подходen_US
dc.subjectструктура научно-образовательного кластераen_US
dc.subjectквалификация студентовen_US
dc.subjectкачество образованияen_US
dc.subjectscientific and educational clusteren_US
dc.subjectcluster approachen_US
dc.subjectstructure of scientific and educational clusteren_US
dc.subjectqualification of studentsen_US
dc.subjectquality of educationen_US
dc.titleОсобливості та принципи розвитку науково-освітнього кластераen_US
dc.title.alternativeОсобенности и принципы развития научно-образовательного кластераen_US
dc.title.alternativeThe theoretical basis for the study of spatial mobility of population in the context of human developmenten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Didkivska.pdf353,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.