Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKravchenko, Olena-
dc.contributor.authorАнтоненко, А. С.-
dc.contributor.authorAntonenko, Anna-
dc.date.accessioned2025-05-29T10:34:38Z-
dc.date.available2025-05-29T10:34:38Z-
dc.date.issued2025-04-
dc.identifierhttps://economic-prostir.com.ua/article/200-korporatyvna-etyka-yak-osnova-soczialno-vidpovidalnogo-biznesu/-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/EP.200.60-63-
dc.identifier.citationКравченко О. О. Корпоративна етика як основа соціально відповідального бізнесу / О. О. Кравченко, А. С. Антоненко // Економічний простір. – 2025. – № 200. – С. 60-63uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15506-
dc.description.abstractUK: У статті досліджується роль корпоративної етики як фундаменту соціально відповідального бізнесу. Проаналізовано ключові принципи етичного ведення бізнесу, їх вплив на стейкхолдерів та механізми інтеграції етичних норм у корпоративні стратегії. Особлива увага приділена взаємозв'язку між корпоративною етикою та соціальною відповідальністю бізнесу, а також їх впливу на довгострокову конкурентоспроможність компаній. Описано кращі світові практики впровадження етичних стандартів, їхній позитивний ефект на фінансові результати, репутацію та лояльність клієнтів. Визначено основні ризики, пов'язані з нехтуванням етичними нормами, зокрема репутаційні, фінансові та юридичні загрози. Запропоновано практичні рекомендації для підприємств щодо ефективного впровадження корпоративної етики як інструменту сталого розвитку та підвищення інвестиційної привабливості. Доведено, що компанії, які керуються етичними принципами та соціальною відповідальністю, не тільки формують позитивний імідж, а й забезпечують стабільність та ефективність своєї діяльності в умовах глобальних ринкових змін.uk_UA
dc.description.abstractEN: The importance of corporate ethics as the foundation of socially responsible business is growing due to rising public expectations, regulatory pressure and the need for sustainable economic development. Ethical business practices help to build trust between stakeholders, ensure long-term stability and strengthen corporate reputation, as well as positively influence the corporate culture of the company itself. This study aims to analyze the role of corporate ethics in shaping responsible business strategies and its impact on financial and non-financial performance of the company and society.The study uses analytical and comparative methods to examine ethical frameworks, corporate policies and best practices, and to identify key factors that drive ethical decision-making in business. The findings show that companies with strong ethical commitments demonstrate greater employee engagement, customer loyalty, and investor confidence, which leads to sustainable competitive advantages. In addition, adherence to corporate ethics reduces legal risks, increases transparency, and fosters positive relations with the public and regulators. Conversely, unethical behavior leads to reputational damage, financial losses, and reduced market confidence. The practical significance of the study is to provide strategic recommendations for business on the effective integration of ethical principles into corporate governance and their impact on the corporate culture of the enterprise, as well as employee motivation. The proposed approaches can help organizations improve risk management, strengthen brand positioning, and align their activities with social and environmental goals of sustainable development. By integrating corporate ethics into their core strategies, businesses can achieve long-term growth while fulfilling their social responsibilities. It has also been proven that companies that are guided by ethical principles and social responsibility not only build a positive image, but also ensure the stability and efficiency of their operations in the face of global market changes.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectкорпоративна етикаuk_UA
dc.subjectетичне лідерствоuk_UA
dc.subjectкорпоративне управлінняuk_UA
dc.subjectбізнес-етикаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectethical leadershipuk_UA
dc.subjectcorporate ethicsuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.subjectcorporate governanceuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.subjectbusiness ethicsuk_UA
dc.titleКорпоративна етика як основа соціально відповідального бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeCorporate ethics as a basis for socially responsible businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 200

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchenko.pdf236,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.