Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1553
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Анна Сергіївна-
dc.contributor.authorGavrilenko, Anna-
dc.date.accessioned2019-10-02T09:35:47Z-
dc.date.available2019-10-02T09:35:47Z-
dc.date.issued2019-01-
dc.identifierDOI 10.30838/P.ES.2224.100119.137.352-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/178762/178784-
dc.identifier.citationГавриленко А. С. Очікувані ризики у процесі децентралізації влади в Україні / А. С. Гавриленко // Економічний простір. – 2019. – № 141. – С. 137-146.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1553-
dc.description.abstractUK: У статті виявлені очікувані ризики у процесі децентралізації влади в Україні. Проаналізовані основні визначення децентралізації. Виділені основні ризики децентралізації, які полягають в такому: недостатність механізмів, передбачених проектом Закону «Про об’єднання територіальних громад», для здійснення адміністративно-територіальної реформи; послаблення державного контролю за реалізацією розширених повноважень органами місцевого самоврядування; загроза зриву фінансування повноважень органів місцевого самоврядування. Виділені три важливі етапи розвитку Національної Стратегії Підтримки: перший етап вимагає характеристики та розуміння національної НСП; другий етап передбачає проведення аналізу поточної ситуації в країні; третій етап пов’язаний з уточненням міжнародної стратегії-відповіді. Доведено, що нова система державного управління в Україні має бути створена шляхом проведення адміністративної реформи. Тому зміст адміністративної реформи полягає, з одного боку, у комплексній перебудові існуючої в Україні системи державного управління всіма сферами суспільного життя. З іншого – у розбудові деяких інститутів державного управління, яких Україна ще не створила як суверенна держава.en_US
dc.description.abstractEN: The article reveals the expected risks in the process of decentralization of power in Ukraine. The basic definitions of decentralization have been analyzed. The main risks of decentralization are as follows: lack of mechanisms envisaged by the draft Law "On the Association of Territorial Communities", for the implementation of administrative and territorial reform; weakening of state control over the implementation of extended powers by local self-government bodies; the threat of failure to finance the powers of local self-government bodies. Three important stages of the development of the National Support Strategy are identified: the first stage requires the characterization and understanding of the national NSP; the second stage provides for an analysis of the current situation in the country; The third stage involves refining the international strategy-response. It is proved that the new system of public administration in Ukraine should be created through administrative reform. Therefore, the content of administrative reform consists, on the one hand, in the complex reorganization of the existing system of public administration in all spheres of public life in Ukraine. On the other hand - in the development of some institutions of public administration, which Ukraine has not yet created as a sovereign state.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectадміністративна реформаen_US
dc.subjectдецентралізаціяen_US
dc.subjectризики децентралізаціїen_US
dc.subjectтериторіальні громадиen_US
dc.subjectadministrative reformen_US
dc.subjectdecentralizationen_US
dc.subjectrisks of decentralizationen_US
dc.subjectterritorial communitiesen_US
dc.titleОчікувані ризики у процесі децентралізації влади в Україніen_US
dc.title.alternativeExpected risks in the process of decentralization of the power in Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 141

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gavrilenko.pdf389,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.