Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлова, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorOrlova, Nataliia-
dc.date.accessioned2019-10-02T10:55:50Z-
dc.date.available2019-10-02T10:55:50Z-
dc.date.issued2019-01-
dc.identifierDOI 10.30838/P.ES.2224.100119.213.359-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/179274/179345-
dc.identifier.citationОрлова Н. В. Корпоративна соціальна відповідальність: причини та вплив на корпоративну репутацію / Н. В. Орлова // Економічний простір. – 2019. – № 141. – С. 213-228.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1560-
dc.description.abstractUK: У статті досліджуються теоретико-методологічні аспекти корпоративної соціальної відповідальності. Проаналізовані основні причини, що спонукають бізнес до КСВ та основні практики соціальної відповідальності в сучасному діловому середовищі. Вивчення теоретичних підходів, що використовуються сьогодні в літературі з даної проблематики, дозволяє характеризувати КСВ як складову частину корпоративного управління, що базується на системі етичних і ціннісних норм компанії. Ця діяльність проявляється в добровільній реалізації економічних, екологічних та соціальних заходів, не пов'язаних безпосередньо з вимогами виробничого процесу. Результатом здійснення соціально відповідальних практик є не тільки позитивний вплив на життєдіяльність зацікавлених сторін, а й підвищення вартості бізнесу, зростання конкурентоспроможності підприємства і зміцнення ділової репутації. Аспект взаємозв'язку КСВ і корпоративної репутації, як елемента нематеріальних активів фірми, розглянуто з позиції різних теоретичних підходів: інституціональна теорія / теорія легітимності, теорія управління враженнями, теорія управління репутаційними ризиками, теорія агентства і теорія сигналів. Обґрунтовано значення корпоративної соціальної відповідальності як ефективного інструменту формування ділової репутації за умови забезпечення довгострокового характеру цієї діяльності, підтримки на рівні вищого керівництва, прозорості взаємовідносин зі стейкхолдерами і використання ефективних медіа, маркетингових та рекламних комунікацій.en_US
dc.description.abstractEN: The article deals with theoretical and methodological aspects of corporate social responsibility. The main reasons that motivate business to CSR and the main practicesьof social responsibility in the modern business environment are analyzed. The study of the theoretical approaches used allows us to characterize CSR as an integral part of corporate governance, based on the system of ethical and value norms of the company. This activity is associated with the voluntary implementation of economic, environmental and social activities that are not directly related to the requirements of the production process. The implementation of socially responsible practices results not only in a positive impact on the livelihood of stakeholders, but also in an increase in the value of business, an increase in the competitiveness of the enterprise and the strengthening of business reputation. The relationship between CSR and corporate reputation as an element of intangible assets of a company is considered from the standpoint of various theoretical approaches: institutional / legitimacy theory, impression management theory, reputation risk management theory, agency theory and signaling theory. The importance of corporate social responsibility as an effective tool for the formation of business reputation is justified under the condition of ensuring the long-term nature of this activity, its support at the level of senior management, the transparency of relations with stakeholders and the use of effective media, marketing and advertising communications.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальність (КСВ)en_US
dc.subjectкорпоративна репутаціяen_US
dc.subjectсоціально відповідальні практикиen_US
dc.subjectстейкхолдериen_US
dc.subjectділове середовищеen_US
dc.subjectcorporate social responsibility (CSR)en_US
dc.subjectcorporate reputationen_US
dc.subjectsocially esponsible practicesen_US
dc.subjectStakeholdersen_US
dc.subjectbusiness environmenten_US
dc.titleКорпоративна соціальна відповідальність: причини та вплив на корпоративну репутаціюen_US
dc.title.alternativeCorporate social responsibility: causes and influence on corporate reputationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 141

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orlova.pdf437,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.