Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15823
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалініченко, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorKalinichenko, Sergiy-
dc.date.accessioned2025-07-07T10:39:49Z-
dc.date.available2025-07-07T10:39:49Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifierhttps://economic-prostir.com.ua/article/201-klyuchovi-elementy-efektyvnogo-strategichnogo-upravlinnya-pidpryyemstvom/-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/EP.201.311-316-
dc.identifier.citationКалініченко С. М. Ключові елементи ефективного стратегічного управління підприємством / С. М. Калініченко // Економічний простір. – 2025. – № 201. – С. 311-316uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15823-
dc.description.abstractUK: Статтю присвячено питанням забезпечення ефективного стратегічного управління підприємством за сучасних економічних умов. Дослідження має на меті обґрунтувати ключові елементи стратегічного управління, які забезпечують ефективне функціонування підприємства в сучасних умовах, та виявити їх вплив на досягнення довгострокових цілей підприємства. Визначено що стратегічний менеджмент є комплексним процесом, який потребує детального аналізу та чіткої звітності для успішного управління та стратегічного планування. Оцінка ефективності реалізації стратегії організації передбачає комплексний аналіз аспектів, зокрема: фінансова ефективність, з використанням показників рівень рентабельності, чистий прибуток, динаміка доходів, показники ліквідності; ринкова позиція, яка відображає частку ринку, рівень впізнаваності бренду та конкурентне становище організації; ефективність процесів, яка охоплює швидкість реалізації стратегічних рішень, продуктивність персоналу та загальну операційну ефективність; задоволеність клієнтів, яка визначається через індекс задоволеності, рівень утримання клієнтів, кількість скарг та пропозицій; організаційна адаптивність, яка характеризується здатністю підприємства швидко реагувати на зміни зовнішнього середовища, гнучкістю управлінських рішень та ефективністю у впровадженні змін. Загалом дослідження дозволило визначити мету стратегічного управління, а саме на основі аналізу та звітності розробити осмислені стратегії та плани дій, які допоможуть організації досягти її цілей та місії.uk_UA
dc.description.abstractEN: This article is devoted to the issues of ensuring effective strategic management of an enterprise under current economic conditions. The aim of the study is to substantiate the key elements of strategic management that ensure the efficient functioning of an enterprise in today’s environment and to identify their impact on the achievement of the enterprise’s long-term goals. In the modern business world, where competition reaches unprecedented heights, strategic management becomes not just a tool, but a key success factor for any enterprise, which determines the relevance of this study. It allows not only adaptation to constantly changing market conditions but also enables the anticipation of potential challenges, thereby ensuring sustainable development and growth. The foundation of effective strategic management is a clear understanding of the organization’s mission and vision, as well as the ability to analyze both the external and internal environment, on the basis of which all strategic decisions are made. The development of strategic goals and initiatives, competent allocation of resources, constant monitoring and control of the implementation of plans, as well as the ability to flexibly adapt to change, are essential components of successful strategic management. It has been determined that strategic management is a complex process that requires detailed analysis and clear reporting for successful management and strategic planning. The use of various analytical methods and effective reporting enables organizations to adequately assess and adapt to changing conditions, ensuring their longterm development and growth. The assessment of the effectiveness of strategy implementation involves a comprehensive analysis of various aspects, including: financial efficiency, measured by indicators such as profitability, net income, revenue growth, and liquidity ratios; market position, which reflects market share, brand recognition, and competitive positioning; process efficiency, encompassing the speed of strategic decision-making, employee productivity, and overall operational effectiveness; customer satisfaction, determined by satisfaction indices, customer retention levels, and the number of complaints and suggestions; organizational adaptability, characterized by the enterprise’s ability to quickly respond to external changes, the flexibility of decision-making, and the efficiency of change implementation. Overall, the study has made it possible to define the purpose of strategic management as the development of wellthought-out strategies and action plans, based on analysis and reporting, that help the organization achieve its objectives and fulfill its mission.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectзміниuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectсередовищеuk_UA
dc.subjectціліuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectchangeuk_UA
dc.subjectgoalsuk_UA
dc.subjectenvironmentuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleКлючові елементи ефективного стратегічного управління підприємствомuk_UA
dc.title.alternativeKey elements of effective strategic management of an enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 201

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalinichenko.pdf282,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.