Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15946
Назва: Аналіз стану підприємства та розробка виробничо-маркетингової стратегії його діяльності
Автори: Дикун, Віктор
Божанова, Вікторія Юріївна (керівник)
Ключові слова: стратегія
виробничо-маркетингова стратегія
стратегія концентричної диверсифікації
маркетингова підсистема підприємства
виробнича підсистема підприємства
бджільництво
економічна ефективність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет науки і технологій
ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Дикун В. Аналіз стану підприємства та розробка виробничо-маркетингової стратегії його діяльності : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / В. Дикун ; керівник В. Ю. Божанова. – Дніпро, 2025. – 74 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15946
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dykun.docx
  Restricted Access
10,24 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.