Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1602
Назва: Контрактне регулювання територіального брендингу
Інші назви: Контрактное регулирование территориального брендинга
Contract regulating of the regional branding
Автори: Карачина, Наталія Петрівна
Карачина, Наталья Петровна
Karachyna, Nataliia
Мороз, Олег Васильович
Мороз, Олег Васильевич
Moroz, Oleh
Семцов, Володимир Михайлович
Семцов, Владимир Михайлович
Semtsov, Volodymyr
Ключові слова: інституціональна теорія
контракт
контрактна угода
територіальний брендинг
конфлікт інтересів
економічні агенти
контрактное соглашение
институциональная теория
территориальный брендинг
экономические агенты
конфликт интересов
institutional theory
contract
contract agreement
territorial branding
economic agents
conflict of interest
Дата публікації: вер-2017
Бібліографічний опис: Карачина Н. П. Контрактне регулювання територіального брендингу / Н. П. Карачина, О. В. Мороз, В. М. Семцов // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 10. – С. 15-21.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті обґрунтовано визначальну роль контрактів під час регулювання відносин в економічній системі на прикладі територіального брендингу. Здійснено опис реципієнтів та бенефеціаріїв територіального брендингу, а також конфлікту інтересів груп економічних агентів. Описано зміст типової контрактної угоди під час реалізації брендингу сільських територій. Відзначено, що особливе місце у такій контрактації належить запропонованому алгоритму управлінських дій, функціональній ідентифікації партнерських сторін, механізмів координації, контролю та санкціям за недотримання альянсових угод, самовдосконалення економічних та відповідних контрактних відносин.
RU: В статье обоснована определяющая роль контрактов при регулировании отношений в экономической системе на примере территориального брендинга. Осуществлено описание реципиентов и бенефициаров территориального брендинга, а также конфликт интересов групп экономических агентов. Описано содержание типичного контрактного соглашения при реализации брендинга сельских территорий. Отмечено, что особое место в такой контрактации принадлежит предложенному алгоритму управленческих действий, функциональной идентификации партнерских сторон, механизмов координации, контролю и санкциям за несоблюдение альянсовых соглашений, самосовершенствования экономических и соответствующих контрактных отношений.
EN: The article substantiates the determinant role of contracts in the regulation of relations in the economic system on the example of local branding. Made a description of the recipients and benefecìarìïv regional branding, as well as conflict of interest groups of economic agents. Describes the contents of a typical contract transactions while implementing the branding of rural areas. It is noted that contractual arrangements in such a special place belongs to the proposed algorithm of managerial action, functional identification of affiliate parties, mechanisms for coordination, monitoring and sanctions for support of al′ânsovih deals, self-improvement, economic and contractual relations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1602
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/10_2017/04.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 5 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karachyna.pdf377,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.