Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1610
Назва: Analysis of factors of attracting and retaining the attention of users in the internet environment
Інші назви: Аналіз факторів залучення та збереження уваги користувачів в інтернет-середовищі
Анализ факторов привлечения и сохранения внимания пользователей в интернет-среде
Автори: Kurbatova, Yuliia
Курбатова, Юлія Леонідівна
Курбатова, Юлия Леонидовна
Iotova, D. K.
Иотова, Д. К.
Іотова, Д. К.
Pushkar, Oleksandr
Пушкар, Олександр Іванович
Пушкар, Александр Иванович
Ключові слова: factors
attention
Internet environment
multimedia product
attention economy
чинники
увага
Інтернет середовище
мультимедійний продукт
економіка уваги
факторы
внимание
интернет среда
мультимедийный продукт
экономика внимания
Дата публікації: вер-2017
Бібліографічний опис: Kurbatova Yu. L. Analysis of factors of attracting and retaining the attention of users in the internet environment / Yu. L. Kurbatova, D. K. Iotova, A. I. Pushkar // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 10. – С. 41-46.
Короткий огляд (реферат): EN: The article specifies the essence of the processes of attracting and retaining the attention of users when interacting with a multimedia product on the Internet. The interrelation of volumes of the information and attention of users is grounded. The elements of the information structure of a multimedia product are generalized. Classified factors of attracting and retaining the attention of users in the Internet environment.
UK: У статті уточнено сутність процесів залучення і утримання уваги користувачів при взаємодії з мультимедійним продуктом в Інтернеті. Обґрунтовано взаємозв'язок обсягів інформації та уваги користувачів. Узагальнено елементи інформаційної структури мультимедійного продукту. Класифіковано чинники залучення і утримання уваги користувачів в Інтернет середовищі.
EN: В статье уточнена сущность процессов привлечения и удержания внимания пользователей при взаимодействии с мультимедийным продуктом в интернет. Обоснована взаимосвязь объемов информации и внимания пользователей. Обобщены элементы информационной структуры мультимедийного продукта. Классифицированы факторы привлечения и удержания внимания пользователей в интернет среде.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1610
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/10_2017/06.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 5 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurbatova.pdf315,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.