Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16385
Назва: Розвиток методів дослідження в маркетингу в умовах формування парадигми цифрового маркетингу
Інші назви: Development of research methods in marketing in the conditions of forming the digital marketing paradigm
Автори: Завалій, Тетяна Олександрівна
Zavalii, Tetiana
Легенчук, Сергій Федорович
Lehenchuk, Serhii
Ключові слова: парадигма цифрового маркетингу
обчислювальна соціальна наука
маркетингові дані
методи маркетингу як науки
обчислювальні методи
digital marketing paradigm
computational methods
marketing methods as a science
computational social science
marketing data
Дата публікації: сер-2025
Видавництво: ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Український державний університет науки і технологій
Бібліографічний опис: Завалій Т. О. Розвиток методів дослідження в маркетингу в умовах формування парадигми цифрового маркетингу / Т. О. Завалій, С. Ф. Легенчук // Економічний простір. – 2025. – № 204. – С. 101-109
Короткий огляд (реферат): UK: Досліджено проблеми розробки й застосування методів збору й обробки маркетингових даних за допомогою сучасних обчислювальних методів / інструментів для вирішення теоретичних і методологічних питань у цифровому маркетингу. Проаналізовано передумови розвитку методології маркетингу як наукової сфери діяльності в умовах переходу до Індустрії 4.0. Розкрито сутність обчислювальної соціальної науки й проаналізовано причини її виникнення у контексті розвитку соціальних наук. Обґрунтовано доцільність застосування обчислювальних методів у маркетингових наукових дослідженнях для формування нової системи маркетингових наукових знань, відповідної сучасному рівню розвитку цифрового маркетингового середовища. Ідентифіковано переваги використання обчислювальних методів для розвитку цифрового маркетингу. Виявлено структурні зміни методологічної компоненти в процесі переходу до нової парадигми маркетингу.
EN: The problems of developing and applying methods for collecting and processing marketing data using modern computational methods and tools to address theoretical and methodological issues in digital marketing have been examined. The prerequisites for marketing methodology development as a scientific field in the transition to Industry 4.0 have been analyzed. The essence of computational social science and reasons for its emergence in social sciences development context have been revealed. The feasibility of applying computational methods in marketing research for forming a new system of marketing knowledge corresponding to current digital marketing environment development has been substantiated. The advantages of using computational methods for digital marketing development have been identified. Structural changes in the methodological component during transition to the new marketing paradigm have been revealed. It has been demonstrated that the paradigm shift from traditional to digital marketing has been driven by Industry 4.0 technological breakthroughs (Big Data, Internet of Things, cloud computing, artificial intelligence), which revolutionized marketing research by enabling human exchanges study through digital technologies. Traditional methods based on logical empiricism have been gradually supplemented with computational methods from social sciences. Computational advertising research has been established as a key component of digital marketing studies, focusing on automated advertising campaigns using computer science, economics, mathematical modeling, and behavioral psychology methods. The integrated methodological toolkit combining traditional and computational research methods has been formed as the digital marketing paradigm foundation, enabling scientists to effectively process and analyze digital marketing data. It has been concluded that this will enable preparing a new generation of marketing scientists capable of using computational methods systematically and creating new scientific traditions for such research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16385
Інші ідентифікатори: https://economic-prostir.com.ua/article/204-rozvytok-metodiv-doslidzhennya-v-marketyngu-v-umovah-formuvannya-paradygmy-czyfrovogo-marketyngu/
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.204.101-109
Розташовується у зібраннях:№ 204

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zavalii.pdf305,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.