Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16462| Назва: | Gaming in Ukraine through the lens of applied mathematics and statistics |
| Інші назви: | Геймінг в Україні крізь призму прикладної математики та статистики |
| Автори: | Bublyk, Lilia Бублик, Лілія Ярославівна |
| Ключові слова: | Statistical modeling Digital economy Regression analysis Applied mathematics Gaming in Ukraine Internet penetration 4G coverage геймінг в Україні статистичне моделювання цифрова економіка регресійний аналіз інтернетпроникнення прикладна математика покриття 4G |
| Дата публікації: | вер-2025 |
| Видавництво: | ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" Український державний університет науки і технологій |
| Бібліографічний опис: | Bublyk L. Gaming in Ukraine through the lens of applied mathematics and statistics / L. Bublyk // Економічний простір. – 2025. – № 205. – С. 22-28 |
| Короткий огляд (реферат): | EN: The rapid growth of digital technologies in Ukraine has significantly influenced the dynamics of the gaming industry. With more than 31.5 million internet users and 21.6 million active social media accounts, Ukraine provides a fertile ground for the expansion of online gaming and e-sports ecosystems. Previous research has demonstrated that digital infrastructure and user behavior are closely interrelated with gaming activity levels. However, quantitative models that approximate these relationships at the regional level remain limited. This study offers a simplified regression-based approach to estimate how internet penetration and 4G coverage influence the share of active. To illustrate the approach, two regions with contrasting infrastructure levels were compared: Kyiv region (72 subscribers per 100 inhabitants, 95% 4G coverage, 25% gamers) and Ivano-Frankivsk region (55 subscribers per 100 inhabitants, 86% 4G coverage, 17% gamers). This model suggests that each additional internet subscriber per 100 inhabitants increases the gamer share by about 0.47%, while each additional percentage point of 4G coverage adds approximately 0.89%. This regression analysis underscores the importance of digital infrastructure in shaping the gaming landscape in Ukraine. Although the model overestimates actual values due to insufficient observations, the estimated coefficients clearly demonstrate that both internet subscriber density and mobile coverage exert a strong positive effect on gamer participation. The findings suggest that more granular, region-level datasets—combining official statistics, platformbased activity data, and survey responses—are essential for building robust predictive models. Future research should expand the dataset, refine the regression specification, and account for additional explanatory variables such as demographic structure, income levels, and cultural preferences. Such an approach would provide a more comprehensive understanding of the determinants of gaming activity in Ukraine and strengthen the evidence base for digital economy studies. UK: Швидке зростання цифрових технологій в Україні суттєво вплинуло на динаміку ігрової індустрії. Маючи понад 31,5 мільйона користувачів Інтернету та 21,6 мільйона активних акаунтів у соціальних мережах, Україна забезпечує благодатний ґрунт для розширення екосистем онлайн-ігор та кіберспорту. Попередні дослідження показали, що цифрова інфраструктура та поведінка користувачів тісно пов'язані з рівнем ігрової активності. Однак кількісні моделі, які наближено описують ці взаємозв'язки на регіональному рівні, залишаються обмеженими. Це дослідження пропонує спрощений підхід на основі регресії для оцінки того, як проникнення Інтернету та покриття 4G впливають на частку активних користувачів. Для ілюстрації підходу було порівняно два регіони з різним рівнем інфраструктури: Київську область (72 абоненти на 100 жителів, 95% покриття 4G, 25% геймерів) та Івано-Франківську область (55 абонентів на 100 жителів, 86% покриття 4G, 17% геймерів). Ця модель показує, що кожен додатковий абонент інтернету на 100 жителів збільшує частку геймерів приблизно на 0,47%, тоді як кожен додатковий відсотковий пункт покриття 4G додає приблизно 0,89%. Aналіз демонструє потенціал методів регресії для виявлення спрямованих зв'язків між цифровою інфраструктурою та впровадженням ігор. Навіть за попередніми даними результати підтверджують, що проникнення інтернету та покриття мобільної мережі позитивно корелюють з поширеністю ігор в Україні. Цей регресійний аналіз підкреслює важливість цифрової інфраструктури у формуванні ігрового ландшафту в Україні. Хоча модель завищує фактичні значення через недостатню кількість спостережень, оцінені коефіцієнти чітко демонструють, що як щільність інтернет-абонентів, так і мобільне покриття мають сильний позитивний вплив на участь гравців. Результати дослідження свідчать про те, що більш детальні набори даних на регіональному рівні, які поєднують офіційну статистику, дані про активність на основі платформ та відповіді на опитування, є важливими для побудови надійних прогностичних моделей. Подальші дослідження повинні розширити набір даних, уточнити специфікацію регресії та врахувати додаткові пояснювальні змінні, такі як демографічна структура, рівень доходів та культурні уподобання. Такий підхід забезпечить більш повне розуміння детермінант ігрової активності в Україні та зміцнить доказову базу для досліджень цифрової економіки. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16462 |
| Інші ідентифікатори: | https://economic-prostir.com.ua/article/205-gejming-v-ukrayini-kriz-pryzmu-prykladnoyi-matematyky-ta-statystyky-in-english/ DOI: https://doi.org/10.30838/EP.205.22-28 |
| Розташовується у зібраннях: | № 205 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Bublyk.pdf | 413,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.