Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1675
Назва: | Сутність та особливості форм виходу підприємств на зовнішні ринки |
Інші назви: | Сущность и особенности форм выхода компаний на внешние рынки Essence and features of the forms of enterprises’ exit into foreign markets |
Автори: | Шинкаренко, Раїса Василівна Шинкаренко, Раиса Васильевна Shynkarenko, Raisa Семенець, В. В. Семенец, В. В. Semenets, V. |
Ключові слова: | глобалізація міжнародний бізнес зовнішній ринок експорт спільна підприємницька діяльність пряме іноземне інвестування глобализация международный бизнес внешний рынок экспорт общая предпринимательская деятельность прямое иностранное инвестирование globalization international businessforeign market export joint venturing direct foreign investment |
Дата публікації: | лют-2018 |
Бібліографічний опис: | Шинкаренко Р. В. Сутність та особливості форм виходу підприємств на зовнішні ринки / Р. В. Шинкаренко, В. В. Семенець // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 12. – С. 19-24 |
Короткий огляд (реферат): | UK: Статтю присвячено пріоритетним питанням пошуку ефективних форм виходу підприємств на міжнародні ринки в умовах глобалізації. Досліджено сутність та особливості форм диверсифікації товарів,
робіт, послуг підприємств, передумови здійснення зовнішньоекономічної діяльності та розглянуто мотиви, якими керуються підприємства під час обрання тієї чи іншої форми освоєння світових ринків. Зроблено порівняльний аналіз переваг та недоліків кожної форми освоєння ринків зарубіжних країн. Питання, висвітлені у статті, дадуть змогу підприємству не тільки обрати ефективну форму для розширення збуту своєї продукції, а й конкурувати на світових ринках. RU: Статья посвящена приоритетным вопросом поиска эффективных форм выхода предприятий на международные рынки в условиях глобализации. Исследованы сущность и особенности форм диверсификации товаров, работ, услуг предприятий, перспективы осуществления внешнеэкономической деятельности и рассмотрены мотивы, которыми руководствуются предприятия при избрании той или иной формы освоения мировых рынков. Сделан сравнительный анализ преимуществ и недостатков каждой формы освоения рынков зарубежных стран. Вопросы, освещенные в статье, позволят предприятию не только выбрать эффективную форму для расширения сбыта своей продукции, но и эффективно конкурировать на мировых рынках. EN: The article is devoted to the priority issues searching of effective forms of enterprises’ exit to international markets under globalization.In the article, the authors investigated the essence and features of the forms of diversification of goods and services of enterprises, prospects of foreign economic activity, and considered the motives which impact on enterprises’ choosing during finding the correct form of world markets’ development.Also the comparative analysis of the advantages and disadvantages each form of foreign markets development were made by authors in this article.Consequently, the issues highlighted in the article, will allow the company to not only choose an effective form for expansion of sales its products, but also compete in world markets. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1675 |
Інші ідентифікатори: | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/12_2018/05.pdf |
Розташовується у зібраннях: | № 1 (12) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shynkarenko.pdf | 305,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.