Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗеленков, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorЗеленков, Андрей Викторович-
dc.contributor.authorZelenkov, Andrii-
dc.contributor.authorБерезова, Яна Євгенівна-
dc.contributor.authorБерезова, Яна Евгеньевна-
dc.contributor.authorBerezova, Yana-
dc.date.accessioned2019-10-18T08:35:59Z-
dc.date.available2019-10-18T08:35:59Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/10.pdf-
dc.identifier.citationЗеленков А. В. Управління якістю в закладах освіти з використанням організаційних моделей / А. В. Зеленков, Я. Є. Березова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 49-55.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1699-
dc.description.abstractUK: Статтю присвячено вдосконаленню процесів управління навчальним закладом шляхом упровадження системи управління якістю та процесного управління з використанням спеціальних інформаційних технологій. На прикладі діяльності з надання освітніх послуг розглянуто процес створення моделі, яка включає дерево цілей та показників, ієрархічну модель бізнес-процесів та організаційну структуру. Розглянуто механізми забезпечення роботи закладу відповідно до розробленої моделі. Впровадження системи управління якістю дасть змогу підвищити якість освітніх послуг та конкурентноспроможність, покращити управління та імідж ВНЗ.en_US
dc.description.abstractRU: Статья посвящена совершенствованию процессов управления учебным заведением путем внедрения системы менеджмента качества и процессного управления с использованием специальных информационных технологий. На примере деятельности по предоставлению образовательных услуг рассмотрен процесс создания модели, которая включает дерево целей и показателей, иерархическую модель бизнес-процессов и организационную структуру. Рассмотрены механизмы обеспечения работы вуза в соответствии с разработанной моделью. Внедрение системы менеджмента качества позволит повысить качество образовательных услуг и конкурентоспособность, улучшить управление и имидж вуза.-
dc.description.abstractEN: The article is devoted to the improvement of management processes of educational institution by introduction of quality management system and process management using special information technologies. The process of model creation that includes the tree of aims and indexes, hierarchical business processes model and organizational structure is examined on an example of provision of educational service activity. Mechanisms that ensure the work of the higher educational establishment in accordance with the developed model are considered. The introduction of quality management system will improve the quality of educational services and competitiveness, the management and image of higher educational establishment.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectсистема управління якістюen_US
dc.subjectбізнес-процесen_US
dc.subjectнавчальний закладen_US
dc.subjectорганізаційне проектуванняen_US
dc.subjectсистема менеджмента качестваen_US
dc.subjectбизнес-процессen_US
dc.subjectучебное заведениеen_US
dc.subjectорганизационное проектированиеen_US
dc.subjectquality management systemen_US
dc.subjectbusiness processen_US
dc.subjecteducational institutionen_US
dc.subjectorganizational designen_US
dc.titleУправління якістю в закладах освіти з використанням організаційних моделейen_US
dc.title.alternativeУправление качеством в заведениях образования с использованием организационных моделейen_US
dc.title.alternativeQuality management in educational institutions using organizational modelsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zelenkov.pdf363,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.