Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1699
Назва: Управління якістю в закладах освіти з використанням організаційних моделей
Інші назви: Управление качеством в заведениях образования с использованием организационных моделей
Quality management in educational institutions using organizational models
Автори: Зеленков, Андрій Вікторович
Зеленков, Андрей Викторович
Zelenkov, Andrii
Березова, Яна Євгенівна
Березова, Яна Евгеньевна
Berezova, Yana
Ключові слова: система управління якістю
бізнес-процес
навчальний заклад
організаційне проектування
система менеджмента качества
бизнес-процесс
учебное заведение
организационное проектирование
quality management system
business process
educational institution
organizational design
Дата публікації: бер-2018
Бібліографічний опис: Зеленков А. В. Управління якістю в закладах освіти з використанням організаційних моделей / А. В. Зеленков, Я. Є. Березова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 49-55.
Короткий огляд (реферат): UK: Статтю присвячено вдосконаленню процесів управління навчальним закладом шляхом упровадження системи управління якістю та процесного управління з використанням спеціальних інформаційних технологій. На прикладі діяльності з надання освітніх послуг розглянуто процес створення моделі, яка включає дерево цілей та показників, ієрархічну модель бізнес-процесів та організаційну структуру. Розглянуто механізми забезпечення роботи закладу відповідно до розробленої моделі. Впровадження системи управління якістю дасть змогу підвищити якість освітніх послуг та конкурентноспроможність, покращити управління та імідж ВНЗ.
RU: Статья посвящена совершенствованию процессов управления учебным заведением путем внедрения системы менеджмента качества и процессного управления с использованием специальных информационных технологий. На примере деятельности по предоставлению образовательных услуг рассмотрен процесс создания модели, которая включает дерево целей и показателей, иерархическую модель бизнес-процессов и организационную структуру. Рассмотрены механизмы обеспечения работы вуза в соответствии с разработанной моделью. Внедрение системы менеджмента качества позволит повысить качество образовательных услуг и конкурентоспособность, улучшить управление и имидж вуза.
EN: The article is devoted to the improvement of management processes of educational institution by introduction of quality management system and process management using special information technologies. The process of model creation that includes the tree of aims and indexes, hierarchical business processes model and organizational structure is examined on an example of provision of educational service activity. Mechanisms that ensure the work of the higher educational establishment in accordance with the developed model are considered. The introduction of quality management system will improve the quality of educational services and competitiveness, the management and image of higher educational establishment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1699
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/10.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 2 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zelenkov.pdf363,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.