Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасюткіна, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorВасюткина, Наталья Владимировна-
dc.contributor.authorVasiutkina, Nataliia-
dc.date.accessioned2019-10-18T08:56:00Z-
dc.date.available2019-10-18T08:56:00Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/12.pdf-
dc.identifier.citationВасюткіна Н. В. Маркетинг цінностей як домінанта розвитку суб’єктів господарювання / Н. В. Васюткіна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 61-68.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1701-
dc.description.abstractUK: У статті обґрунтовано, що побудова ціннісної платформи маркетингу являє собою окремий і важливий напрям науково-практичного дослідження. На сучасному етапі розвитку концепції маркетингу переваги набуває нова його парадигма, головним принципом якої є орієнтація на цінності. Систематизовано еволюцію сприйняття цінності з позиції різних галузей знань. Визначено, що під впливом сучасних трансформацій, які відбуваються в ціннісному аспекті людини, відбуваються зміни в побудові системи цінностей суб’єктів господарювання, їх підходах до ведення своєї господарської діяльності. Розкрито еволюцію розвитку концепцій маркетингу, доведено необхідність зміни пріоритетів, вектору розвитку у виведеній залежності «потреба – цінність».en_US
dc.description.abstractRU: В статье обосновано, что построение ценностной платформы маркетинга представляет собой отдельное и важное направление научно-практического исследования. На современном этапе развития концепции маркетинга преимущество приобретает новая его парадигма, главным принципом которой является ориентация на ценности. Систематизирована эволюция восприятия ценности с позиции различных отраслей знаний. Определено, что под влиянием современных трансформаций, которые происходят в ценностном аспекте человека, происходят изменения в построении системы ценностей субъектов хозяйствования, их подходах к ведению своей хозяйственной деятельности. Раскрыта эволюция развития концепций маркетинга, доказана необходимость изменения приоритетов, вектора развития в выведенной зависимости «потребность – ценность».-
dc.description.abstractEN: The article substantiates that building a platform of value marketing is a separate and important area of scientific and practical research. At the present stage of the development of the concept of marketing, the benefits acquire a new paradigm, the main principle of which is the focus on values. The evolution of perception of value from the standpoint of various branches of knowledge is systematized. It is determined that under the influence of modern transformations that occur in the value aspect of a person, there are changes in the construction of the system of values of economic entities, their approaches in the conduct of their economic activity. The evolution of the development of marketing concepts has been revealed, the necessity of changing priorities, the development vector in the “demand-worth” deduced dependence has been proved.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпотребаen_US
dc.subjectцінністьen_US
dc.subjectепохи розвиткуen_US
dc.subjectконцепціїen_US
dc.subjectтрансформаціяen_US
dc.subjectпотребностьen_US
dc.subjectценностьen_US
dc.subjectэпохи развитияen_US
dc.subjectконцепцииen_US
dc.subjectтрансформацияen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectneeden_US
dc.subjectvalueen_US
dc.subjectage of developmenten_US
dc.subjectconceptsen_US
dc.subjecttransformationen_US
dc.titleМаркетинг цінностей як домінанта розвитку суб’єктів господарюванняen_US
dc.title.alternativeМаркетинг ценностей как доминанта развития субъектов ведения хозяйстваen_US
dc.title.alternativeMarketing values as a dominant of development of subjects of businessen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasiutkina.pdf302,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.