Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1705
Назва: Впровадження бренд – менеджменту в управлінську діяльність вітчизняних підприємств
Інші назви: Внедрение бренд – менеджмента в управленческую деятельность отечественных предприятий
Introduction of brand – management in management activity domestic enterprises
Автори: Гуляс, Яна Юріївна
Гуляс, Яна Юрьевна
Hulias, Yana
Ключові слова: бренд
бренд-менеджмент
стратегія просування продукту
споживчий ринок
Black Star
конкурентоздатність
підприємницька діяльність
музичний лейбл
контент
маркетинг
брендинг
інструменти управління
стратегия продвижения продукта
потребительский рынок
Black Star
конкурентоспособность
предпринимательская деятельность
музыкальный лейбл, контент
инструменты управления
Brand
brand – management
product promotion strategy
consumer market
Black Star
competitiveness
business
music label
content
marketing
branding
management tools
Дата публікації: бер-2018
Бібліографічний опис: Гуляс Я. Ю. Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність вітчизняних підприємств / Я. Ю. Гуляс // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 85-88.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглядаються питання впливу бренд-менеджменту на діяльність вітчизняних підприємств, на підвищення їхньої конкурентоздатності. Аналізуються стратегії просування відомих брендів у сучасних умовах на прикладі товарів компанії Black Star. Досліджуються сильні і слабкі сторони бренду, його позиціонування на ринку, особливості сприйняття споживчого попиту. Пропонуються способи поліпшення роботи компанії. Розроблено пропозиції щодо запровадження бренд-менеджменту на українських підприємствах.
RU: В статье рассматриваются вопросы влияния бренд-менеджмента на деятельность отечественных предприятий, повышение их конкурентоспособности. Анализируются стратегии продвижения известных брендов в современных условиях на примере товаров компании Black Star. Исследуются сильные и слабые стороны бренда, его позиционирование на рынке, особенности восприятия потребительского спроса. Предлагаются способы улучшения работы компании. Разработаны предложения по внедрению бренд-менеджмента на украинских предприятиях.
EN: The article considers with the issues of the influence of brand management on the activity of domestic enterprises, on increasing their competitiveness. The strategies of promotion of well-known brands in modern conditions on the example of Black Star products are analyzed. Are being researched strengths and weaknesses of the brand, its positioning on the market, especially the perception of consumer demand. Suggested ways to improve company performance. Proposals on the introduction of brand management at Ukrainian enterprises have been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1705
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/15.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 2 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hulias.pdf181,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.