Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуляс, Яна Юріївна-
dc.contributor.authorГуляс, Яна Юрьевна-
dc.contributor.authorHulias, Yana-
dc.date.accessioned2019-10-18T11:05:47Z-
dc.date.available2019-10-18T11:05:47Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/15.pdf-
dc.identifier.citationГуляс Я. Ю. Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність вітчизняних підприємств / Я. Ю. Гуляс // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 85-88.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1705-
dc.description.abstractUK: У статті розглядаються питання впливу бренд-менеджменту на діяльність вітчизняних підприємств, на підвищення їхньої конкурентоздатності. Аналізуються стратегії просування відомих брендів у сучасних умовах на прикладі товарів компанії Black Star. Досліджуються сильні і слабкі сторони бренду, його позиціонування на ринку, особливості сприйняття споживчого попиту. Пропонуються способи поліпшення роботи компанії. Розроблено пропозиції щодо запровадження бренд-менеджменту на українських підприємствах.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассматриваются вопросы влияния бренд-менеджмента на деятельность отечественных предприятий, повышение их конкурентоспособности. Анализируются стратегии продвижения известных брендов в современных условиях на примере товаров компании Black Star. Исследуются сильные и слабые стороны бренда, его позиционирование на рынке, особенности восприятия потребительского спроса. Предлагаются способы улучшения работы компании. Разработаны предложения по внедрению бренд-менеджмента на украинских предприятиях.-
dc.description.abstractEN: The article considers with the issues of the influence of brand management on the activity of domestic enterprises, on increasing their competitiveness. The strategies of promotion of well-known brands in modern conditions on the example of Black Star products are analyzed. Are being researched strengths and weaknesses of the brand, its positioning on the market, especially the perception of consumer demand. Suggested ways to improve company performance. Proposals on the introduction of brand management at Ukrainian enterprises have been developed.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбренд-менеджментen_US
dc.subjectстратегія просування продуктуen_US
dc.subjectспоживчий ринокen_US
dc.subjectBlack Staren_US
dc.subjectконкурентоздатністьen_US
dc.subjectпідприємницька діяльністьen_US
dc.subjectмузичний лейблen_US
dc.subjectконтентen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectінструменти управлінняen_US
dc.subjectстратегия продвижения продуктаen_US
dc.subjectпотребительский рынокen_US
dc.subjectBlack Staren_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectпредпринимательская деятельностьen_US
dc.subjectмузыкальный лейбл, контентen_US
dc.subjectинструменты управленияen_US
dc.subjectBranden_US
dc.subjectbrand – managementen_US
dc.subjectproduct promotion strategyen_US
dc.subjectconsumer marketen_US
dc.subjectBlack Staren_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectbusinessen_US
dc.subjectmusic labelen_US
dc.subjectcontenten_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectmanagement toolsen_US
dc.titleВпровадження бренд – менеджменту в управлінську діяльність вітчизняних підприємствen_US
dc.title.alternativeВнедрение бренд – менеджмента в управленческую деятельность отечественных предприятийen_US
dc.title.alternativeIntroduction of brand – management in management activity domestic enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hulias.pdf181,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.