Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1710
Title: Використання методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві
Other Titles: Использование метода параметрической адаптации в задачах управления маркетингом на предприятии
Using the method of parametric adaptation in the tasks of marketing management in an enterprise
Authors: Гусаров, Олександр Олександрович
Гусаров, Александр Александрович
Husarov, Oleksandr
Keywords: управління маркетингом
адаптивна система управління
параметрична адаптація
параметризація
економіко-математична модель
адаптер
алгоритм
управление маркетингом
адаптивная система управления
параметрическая адаптация
параметризация
экономико-математическая модель
адаптор
marketing management
adaptive management system
parametric adaptation
parametrization
economic-mathematical model
adapter
algorithm
Issue Date: Mar-2018
Citation: Гусаров О. О. Використання методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві / О. О. Гусаров // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 89-92.
Abstract: UK: У статті удосконалено теоретико-методичний базис методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві. Досліджено особливості питання використання методів адаптивного управління на підприємстві. Показана необхідність використання двох типів адаптерів: зовнішнього та внутрішнього. Наведено алгоритм роботи з використання методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві.
RU: В статье усовершенствован теоретико-методический базис метода параметрической адаптации в задачах управления маркетингом на предприятии. Исследованы особенности вопроса использования методов адаптивного управления на предприятии. Показана необходимость использования двух типов адапторов: внешнего та внутреннего. Приведен алгоритм работы с использованием метода параметрической адаптации в задачах управления маркетингом на предприятии.
EN: The theoretical and methodological basis of the method of parametric adaptation in the tasks of marketing management at the enterprise has been improved in the article. The peculiarities of the problem of using adaptive management methods in the enterprise are investigated. The necessity of using two types of adapters is shown: external and internal. The algorithm of work with the use of the method of parametric adaptation in the tasks of marketing management in the enterprise is given.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1710
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/16.pdf
Appears in Collections:№ 2 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Husarov.pdf180,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.