Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1710
Назва: Використання методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві
Інші назви: Использование метода параметрической адаптации в задачах управления маркетингом на предприятии
Using the method of parametric adaptation in the tasks of marketing management in an enterprise
Автори: Гусаров, Олександр Олександрович
Гусаров, Александр Александрович
Husarov, Oleksandr
Ключові слова: управління маркетингом
адаптивна система управління
параметрична адаптація
параметризація
економіко-математична модель
адаптер
алгоритм
управление маркетингом
адаптивная система управления
параметрическая адаптация
параметризация
экономико-математическая модель
адаптор
marketing management
adaptive management system
parametric adaptation
parametrization
economic-mathematical model
adapter
algorithm
Дата публікації: бер-2018
Бібліографічний опис: Гусаров О. О. Використання методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві / О. О. Гусаров // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 89-92.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті удосконалено теоретико-методичний базис методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві. Досліджено особливості питання використання методів адаптивного управління на підприємстві. Показана необхідність використання двох типів адаптерів: зовнішнього та внутрішнього. Наведено алгоритм роботи з використання методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві.
RU: В статье усовершенствован теоретико-методический базис метода параметрической адаптации в задачах управления маркетингом на предприятии. Исследованы особенности вопроса использования методов адаптивного управления на предприятии. Показана необходимость использования двух типов адапторов: внешнего та внутреннего. Приведен алгоритм работы с использованием метода параметрической адаптации в задачах управления маркетингом на предприятии.
EN: The theoretical and methodological basis of the method of parametric adaptation in the tasks of marketing management at the enterprise has been improved in the article. The peculiarities of the problem of using adaptive management methods in the enterprise are investigated. The necessity of using two types of adapters is shown: external and internal. The algorithm of work with the use of the method of parametric adaptation in the tasks of marketing management in the enterprise is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1710
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/16.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 2 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Husarov.pdf180,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.