Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1710
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусаров, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorГусаров, Александр Александрович-
dc.contributor.authorHusarov, Oleksandr-
dc.date.accessioned2019-10-21T07:37:12Z-
dc.date.available2019-10-21T07:37:12Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/16.pdf-
dc.identifier.citationГусаров О. О. Використання методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві / О. О. Гусаров // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 89-92.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1710-
dc.description.abstractUK: У статті удосконалено теоретико-методичний базис методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві. Досліджено особливості питання використання методів адаптивного управління на підприємстві. Показана необхідність використання двох типів адаптерів: зовнішнього та внутрішнього. Наведено алгоритм роботи з використання методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві.en_US
dc.description.abstractRU: В статье усовершенствован теоретико-методический базис метода параметрической адаптации в задачах управления маркетингом на предприятии. Исследованы особенности вопроса использования методов адаптивного управления на предприятии. Показана необходимость использования двух типов адапторов: внешнего та внутреннего. Приведен алгоритм работы с использованием метода параметрической адаптации в задачах управления маркетингом на предприятии.-
dc.description.abstractEN: The theoretical and methodological basis of the method of parametric adaptation in the tasks of marketing management at the enterprise has been improved in the article. The peculiarities of the problem of using adaptive management methods in the enterprise are investigated. The necessity of using two types of adapters is shown: external and internal. The algorithm of work with the use of the method of parametric adaptation in the tasks of marketing management in the enterprise is given.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectуправління маркетингомen_US
dc.subjectадаптивна система управлінняen_US
dc.subjectпараметрична адаптаціяen_US
dc.subjectпараметризаціяen_US
dc.subjectекономіко-математична модельen_US
dc.subjectадаптерen_US
dc.subjectалгоритмen_US
dc.subjectуправление маркетингомen_US
dc.subjectадаптивная система управленияen_US
dc.subjectпараметрическая адаптацияen_US
dc.subjectпараметризацияen_US
dc.subjectэкономико-математическая модельen_US
dc.subjectадапторen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectadaptive management systemen_US
dc.subjectparametric adaptationen_US
dc.subjectparametrizationen_US
dc.subjecteconomic-mathematical modelen_US
dc.subjectadapteren_US
dc.subjectalgorithmen_US
dc.titleВикористання методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємствіen_US
dc.title.alternativeИспользование метода параметрической адаптации в задачах управления маркетингом на предприятииen_US
dc.title.alternativeUsing the method of parametric adaptation in the tasks of marketing management in an enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Husarov.pdf180,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.