Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВласенко, Олена Павлівна-
dc.contributor.authorВласенко, Елена Павловна-
dc.contributor.authorVlasenko, Оlena-
dc.contributor.authorВолкова, Інна Михайлівна-
dc.contributor.authorВолкова, Инна Михайловна-
dc.contributor.authorVolkova, Inna-
dc.date.accessioned2019-10-21T07:41:41Z-
dc.date.available2019-10-21T07:41:41Z-
dc.date.issued2018-02-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/12_2018/11.pdf-
dc.identifier.citationВласенко О. П. Трансакційні витрати маркетингової діяльності підприємств агробізнесу / О. П. Власенко, І. М. Волкова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 12. – С. 53-58.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1711-
dc.description.abstractUK: Обґрунтовано роль маркетингової концепції господарювання у процесі ринкової взаємодії контрагентів. Досліджено механізм формування трансакційних витрат маркетингової діяльності підприємств вітчизняного агробізнесу. Визначено генезис трансакційних втрат та видатків, що їх попереджують. На основі експертного опитування керівників аграрних підприємств представлено емпіричне підтвердження залежності рівня трансакційних втрат від видатків на впровадження маркетингових технологій контрактації.en_US
dc.description.abstractRU: Обоснована роль маркетинговой концепции хозяйствования в процессе рыночного взаимодействия контрагентов. Исследован механизм формирования трансакционных издержек маркетинговой деятельности предприятий отечественного агробизнеса. Определен генезис трансакционых потерь и затрат, которые их предваряют. На основе экспертного опроса руководителей аграрных предприятий представлено эмпирическое подтверждение зависимости уровня трансакционных потерь от затрат на внедрение маркетинговых технологий контрактации.-
dc.description.abstractEN: The role of the marketing concept of management in the process of market interaction of counterparties is substantiated. The mechanism of formation of transaction costs of marketing activity of enterprises of domestic agribusiness is investigated. The genesis of transaction losses and inputs, which precede them, is determined. Empirical evidence is presented, based on an expert survey of managers of agricultural enterprises, the dependence of the level of transaction losses on inputs, the introduction of marketing contracting technologies.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectтрансакційні витратиen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectагробізнесen_US
dc.subjectтрансакционные издержкиen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectрынокen_US
dc.subjectагробизнесen_US
dc.subjecttransaction costsen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectagribusinessen_US
dc.titleТрансакційні витрати маркетингової діяльності підприємств агробізнесуen_US
dc.title.alternativeТрансакционные издержки маркетинговой деятельности компаний агробизнесаen_US
dc.title.alternativeThe transaction costs of marketing activities of enterprises of agribusinessen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 1 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vlasenko.pdf348,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.