Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1711
Назва: Трансакційні витрати маркетингової діяльності підприємств агробізнесу
Інші назви: Трансакционные издержки маркетинговой деятельности компаний агробизнеса
The transaction costs of marketing activities of enterprises of agribusiness
Автори: Власенко, Олена Павлівна
Власенко, Елена Павловна
Vlasenko, Оlena
Волкова, Інна Михайлівна
Волкова, Инна Михайловна
Volkova, Inna
Ключові слова: трансакційні витрати
маркетингова діяльність
ринок
агробізнес
трансакционные издержки
маркетинговая деятельность
рынок
агробизнес
transaction costs
marketing activity
market
agribusiness
Дата публікації: лют-2018
Бібліографічний опис: Власенко О. П. Трансакційні витрати маркетингової діяльності підприємств агробізнесу / О. П. Власенко, І. М. Волкова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 12. – С. 53-58.
Короткий огляд (реферат): UK: Обґрунтовано роль маркетингової концепції господарювання у процесі ринкової взаємодії контрагентів. Досліджено механізм формування трансакційних витрат маркетингової діяльності підприємств вітчизняного агробізнесу. Визначено генезис трансакційних втрат та видатків, що їх попереджують. На основі експертного опитування керівників аграрних підприємств представлено емпіричне підтвердження залежності рівня трансакційних втрат від видатків на впровадження маркетингових технологій контрактації.
RU: Обоснована роль маркетинговой концепции хозяйствования в процессе рыночного взаимодействия контрагентов. Исследован механизм формирования трансакционных издержек маркетинговой деятельности предприятий отечественного агробизнеса. Определен генезис трансакционых потерь и затрат, которые их предваряют. На основе экспертного опроса руководителей аграрных предприятий представлено эмпирическое подтверждение зависимости уровня трансакционных потерь от затрат на внедрение маркетинговых технологий контрактации.
EN: The role of the marketing concept of management in the process of market interaction of counterparties is substantiated. The mechanism of formation of transaction costs of marketing activity of enterprises of domestic agribusiness is investigated. The genesis of transaction losses and inputs, which precede them, is determined. Empirical evidence is presented, based on an expert survey of managers of agricultural enterprises, the dependence of the level of transaction losses on inputs, the introduction of marketing contracting technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1711
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/12_2018/11.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 1 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vlasenko.pdf348,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.