Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМостова, Анастасія Дмитрівна-
dc.contributor.authorМостовая, Анастасия Дмитриевна-
dc.contributor.authorMostova, Anastasiia-
dc.date.accessioned2019-10-23T08:14:50Z-
dc.date.available2019-10-23T08:14:50Z-
dc.date.issued2018-02-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/12_2018/17.pdf-
dc.identifier.citationМостова А. Д. Сучасні види інноваційного маркетингу в діяльності підприємств / А. Д. Мостова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 12. – С. 88-93.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1733-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто суть стратегічного маркетингового управління діяльністю підприємств та поняття маркетингової стратегії. Розкрито особливості маркетингу інновацій та основні підходи до класифікації маркетингових інновацій у науковій літературі. З урахуванням наявних підходів надано систематизовану класифікацію маркетингових інновацій для подальшого розроблення ефективної маркетингової інноваційної стратегії підприємства та обґрунтування відповідних маркетингових інновацій у маркетинговій діяльності підприємства.en_US
dc.description.abstractRU: В работе рассмотрены суть стратегического маркетингового управления деятельностью предприятий и понятие маркетинговой стратегии. Раскрыты особенности маркетинга инноваций и основные подходы к классификации маркетинговых инноваций в научной литературе. С учетом существующих подходов предоставлена систематизированная классификация маркетинговых инноваций для дальнейшей разработки эффективной маркетинговой инновационной стратегии предприятия и обоснования соответствующих маркетинговых инноваций в маркетинговой деятельности предприятия.-
dc.description.abstractEN: The article deals with the essence of strategic marketing management of the activities of enterprises and the concept of marketing strategy. The peculiarities of marketing of innovations and basic approaches to the classifications of marketing innovations in the scientific literature are revealed. Taking into account the existing approaches, a systematic classification of marketing innovations was provided with the purpose of further development of an effective marketing innovative strategy of the enterprise and justification of the corresponding marketing innovations in the marketing activity of the enterprise.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectстратегічне управління маркетинговою діяльністюen_US
dc.subjectінноваційна маркетингова стратегіяen_US
dc.subjectвиди інноваційного маркетингуen_US
dc.subjectмаркетинг інноваційen_US
dc.subjectстратегическое управление маркетинговой деятельностьюen_US
dc.subjectинновационная маркетинговая стратегияen_US
dc.subjectвиды инновационного маркетингаen_US
dc.subjectмаркетинг инновацийen_US
dc.subjectstrategic management of marketing activityen_US
dc.subjectinnovative marketing strategyen_US
dc.subjecttypes of innovative marketingen_US
dc.subjectmarketing of innovationsen_US
dc.titleСучасні види інноваційного маркетингу в діяльності підприємствen_US
dc.title.alternativeСовременные виды инновационного маркетинга в деятельности предприятийen_US
dc.title.alternativeModern types of innovative marketing in the activities of enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 1 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mostova.pdf311,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.