Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1737
Title: Клієнтський капітал підприємств індустрії туризму та гостинності
Other Titles: Клиентский капитал предприятий индустрии туризма и гостеприимства
The customer capital of the enterprises of tourism and hospitality service
Authors: Яворська, Оксана Григорівна
Яворская, Оксана Григорьевна
Yavorska, Oksana
Keywords: інтелектуальний капітал
клієнтський капітал
туризм
індустрія гостинності
интеллектуальный капитал
клиентский капитал
сфера обслуживания
туризм
индустрия гостеприимства
Customer/Relational Capital
Intellectual Capital
service industries
tourism
hospitality service
Issue Date: Mar-2018
Citation: Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств індустрії туризму та гостинності / О. Г. Яворська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 179-185.
Abstract: UK: У публікації розглядається клієнтський капітал як сучасне поняття, яке впливає на бізнес-процеси та проекти підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Дослідження оцінки інтелектуальних активів та зовнішніх нематеріальних ресурсів суб'єктів господарської діяльності охоплює широкий спектр запропонованих методів та теорій за останній час, що активізує ступінь вивчення та розроблення даного напряму. У статті приділено увагу питанням оцінки та застосування клієнтського капіталу підприємств малого бізнесу. Результати вивчення можуть бути використані для поліпшення методів управління та реалізації політики, спрямованої на підвищення ефективності менеджменту людських ресурсів.
RU: Данная статья рассматривает клиентский капитал как современное понятие, которое оказывает влияние на бизнес-процессы и проекты предприятий туризма и индустрии гостеприимства. Исследование по оценке интеллектуального актива и внешних нематериальных ресурсов субъектов хозяйственной деятельности охватило широкий спектр предложенных методов и теорий за последний период. Это активизирует степень исследования по изучению и разработке данного понятия. В статье уделено внимание вопросам оценки и задействования клиентского капитала предприятиями малого бизнеса. Результаты исследования могут использоваться для улучшения существующих методов управления и реализации политики, направленной на увеличение эффективности менеджмента человеческих ресурсов.
EN: This paper discusses Customer/Relational Capital as a modern concept that has influenced business processes and plans OF the ENTERPRISES of tourism and hospitality service. The research into measuring the Intellectual Capital and the External Resources of companies has produced a plethora of proposed methods and theories over the last years. It aims at exploring and assessing the extent of awareness of such concept. The research focuses on how to evaluation and exploit Customer Capital. Findings are used to support existing managerial practices and policies for better retention practices and management of human resources.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1737
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/34.pdf
Appears in Collections:№ 2 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yavorska.pdf200,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.