Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1770
Title: Внедрение социального маркетинга в Украине
Other Titles: Внедрение социального маркетинга в Украине
Implementation of social marketing in Ukraine
Authors: Володивщук, Анастасия Сергеевна
Володивщук, Анастасія Сергіївна
Volodyvshchuk, Anastasiia
Keywords: социальный маркетинг
молодежь
потребности аудитории
маркетинговые исследования
соціальний маркетинг
молодь
потреби аудиторії
маркетингові дослідження
social marketing
youth
audience needs
marketing research
Issue Date: May-2018
Citation: Володивщук А. С. Внедрение социального маркетинга в Украине / А. С. Володивщук // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 55-59.
Abstract: RU: В статье рассмотрены проблемы социального маркетинга, общие понятия социального маркетинга, применение и примеры. На основе опроса респондентов проанализированы основные задачи социального маркетинга в Украине.
UK: У статті розглянуто проблеми соціального маркетингу, загальні поняття соціального маркетингу, застосування та приклади. На засадах опитування респондентів проаналізовано основні задачі соціального nмаркетингу в Україні.
EN: The article discusses problems related to social marketing, general concepts of social marketing, application and examples. Based on the poll of respondents, the main tasks of social marketing in Ukraine were analyzed.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1770
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/10.pdf
Appears in Collections:№ 3 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volodyvshchuk.pdf272,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.