Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1770
Назва: Внедрение социального маркетинга в Украине
Інші назви: Внедрение социального маркетинга в Украине
Implementation of social marketing in Ukraine
Автори: Володивщук, Анастасия Сергеевна
Володивщук, Анастасія Сергіївна
Volodyvshchuk, Anastasiia
Ключові слова: социальный маркетинг
молодежь
потребности аудитории
маркетинговые исследования
соціальний маркетинг
молодь
потреби аудиторії
маркетингові дослідження
social marketing
youth
audience needs
marketing research
Дата публікації: тра-2018
Бібліографічний опис: Володивщук А. С. Внедрение социального маркетинга в Украине / А. С. Володивщук // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 55-59.
Короткий огляд (реферат): RU: В статье рассмотрены проблемы социального маркетинга, общие понятия социального маркетинга, применение и примеры. На основе опроса респондентов проанализированы основные задачи социального маркетинга в Украине.
UK: У статті розглянуто проблеми соціального маркетингу, загальні поняття соціального маркетингу, застосування та приклади. На засадах опитування респондентів проаналізовано основні задачі соціального nмаркетингу в Україні.
EN: The article discusses problems related to social marketing, general concepts of social marketing, application and examples. Based on the poll of respondents, the main tasks of social marketing in Ukraine were analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1770
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/10.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volodyvshchuk.pdf272,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.