Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолодивщук, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorВолодивщук, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorVolodyvshchuk, Anastasiia-
dc.date.accessioned2019-10-28T08:49:23Z-
dc.date.available2019-10-28T08:49:23Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/10.pdf-
dc.identifier.citationВолодивщук А. С. Внедрение социального маркетинга в Украине / А. С. Володивщук // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 55-59.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1770-
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрены проблемы социального маркетинга, общие понятия социального маркетинга, применение и примеры. На основе опроса респондентов проанализированы основные задачи социального маркетинга в Украине.en_US
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто проблеми соціального маркетингу, загальні поняття соціального маркетингу, застосування та приклади. На засадах опитування респондентів проаналізовано основні задачі соціального nмаркетингу в Україні.-
dc.description.abstractEN: The article discusses problems related to social marketing, general concepts of social marketing, application and examples. Based on the poll of respondents, the main tasks of social marketing in Ukraine were analyzed.-
dc.language.isoruen_US
dc.subjectсоциальный маркетингen_US
dc.subjectмолодежьen_US
dc.subjectпотребности аудиторииen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectсоціальний маркетингen_US
dc.subjectмолодьen_US
dc.subjectпотреби аудиторіїen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectsocial marketingen_US
dc.subjectyouthen_US
dc.subjectaudience needsen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.titleВнедрение социального маркетинга в Украинеen_US
dc.title.alternativeВнедрение социального маркетинга в Украинеen_US
dc.title.alternativeImplementation of social marketing in Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volodyvshchuk.pdf272,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.