Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1790
Назва: Теоретичні основи та еволюція розвитку комплексу маркетингу
Інші назви: Теоретические основы и эволюция развития комплекса маркетинга
Theoretical basis and evolution of marketing complex development
Автори: Борисенко, Олена Сергіївна
Борисенко, Елена Сергеевна
Borysenko, Olena
Табачук, Наталія Олександрівна
Табачук, Наталья Александровна
Tabachuk, Nataliia
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
маркетинг-мікс
продукт
ціна
місце просування
люди
комплекс маркетинга
маркетинг-микс
цена
место продвижения
marketing
marketing complex
marketing mix
product
price
place of promotion
people
Дата публікації: тра-2018
Бібліографічний опис: Борисенко О. С. Теоретичні основи та еволюція розвитку комплексу маркетингу / О. С. Борисенко, Н. О. Табачук // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 134-141.
Короткий огляд (реферат): UK: Одним з основних факторів успішної діяльності в бізнес-середовищі є застосування оптимально-збалансованого поєднання елементів сучасного маркетингового комплексу. У статті розглянуто теоретичні питання поняття «комплекс маркетингу», досліджено еволюційний розвиток комплексу маркетингу, узагальнено теоретично-методичні засади щодо визначення основних елементів маркетингового комплексу, визначено оптимальний маркетинговий мікс, що сприяє інтеграційному розвитку маркетингової діяльності у сучасному бізнес-середовищі.
RU: Одним из основных факторов успешной деятельности в бизнес-среде является применение оптимально-сбалансированного сочетания элементов современного маркетингового комплекса. В статье рассмотрены теоретические вопросы понятия «комплекс маркетинга», исследовано эволюционное развитие комплекса маркетинга, обобщены теоретико-методические основы по определению основных элементов маркетингового комплекса, определен оптимальный маркетинговый микс, который способствует интеграционному развитию маркетинговой деятельности в современной бизнес-среде.
EN: One of the key factors for successful business in the business environment is the application of an optimally balanced mix of elements of a modern marketing complex. The article deals with theoretical issues of the concept of “marketing complex”, explored the evolutionary development of the marketing complex, generalized theoretical and methodical principles for the identification of the main elements of the marketing complex and identified the optimal marketing mix that promotes the integration of marketing activities in the modern business environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1790
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/24.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysenko.pdf492,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.